اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش بابلسر خبر داد

هوشمندسازی 60 درصد مدارس بابلسر / راه‌اندازی نخستین مدرسه تیزهوشان در بابلسر

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گفت: تاکنون 60 درصد از مدارس شهرستان بابلسر هوشمندسازی شده است.

هوشمندسازی 60 درصد مدارس بابلسر / راه‌اندازی نخستین مدرسه تیزهوشان در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ولی‌الله نعمتی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در ایام تابستان طرح اوقات فراغت است.

وی افزود: در این طرح سعی کردیم سه رویکرد را در دستور کار خود قرار دهیم.

نعمتی با بیان اینکه در رویکرد اول سعی شده است طرح اوقات فراغت یک نوع تجدید قوا و رفع خستگی برای دانش‌آموزان باشد، تصریح کرد: ایجاد تفریح و سرگرمی برای دانش‌آموزان، رشد و اعتلای روحی و روانی آنها از اهداف دیگر در این طرح است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: راهکار وزارت آموزش و پرورش برای فارغ‌التحصیلانی که دارای مدارج عالی دانشگاهی هستند، اما بازار کار به روی آنها بسته شده است، طرح آموزش همراه با فراگیری مهارت است.

وی اضافه کرد: طرح آموزش همراه با فراگیری مهارت همان طرح کار و دانش یا فنی و حرفه‌ای است که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

نعمتی در ادامه به هوشمندسازی مدارس شهرستان بابلسر اشاره و تصریح کرد: تاکنون 60 درصد از مدارس شهرستان بابلسر هوشمندسازی شده است.

وی افزود: از آنجا که برخی از واحدهای درسی دانش‌آموزان در مدارس با طرح هوشمندسازی ارتباط 100 درصد دارند، هوشمندسازی کل مدارس در رأس برنامه‌ها قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: در سال جدید مدارس شاهد، نیمه‌دولتی، تیزهوشان، هیئت امنایی و مدارس قرآنی به کلاس هوشمند تجهیز می‌شوند و بقیه مدارس نیز در دستور کار قرار دارند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابلسر با اعلام اینکه در سال جاری سه مدرسه جدید به مدارس بابلسر از لحاظ کیفی اضافه می‌شود، یادآور شد: مدرسه نمونه دولتی راهنمایی پسرانه، نمونه دولتی متوسطه پسرانه و مدرسه تیزهوشان سه مدرسه جدید آموزش و پرورش شهرستان بابلسر است.

نعمتی در پایان با بیان اینکه مدرسه دخترانه تیزهوشان در مقطع راهنمایی برای نخستین‌بار در این شهر احداث شد، گفت: با احداث این مدرسه دانش‌آموزان بهنمیر، بابلسر و فریدونکنار در پوشش این مدرسه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/86010/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول