اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آموزش و پرورش فارس صورت گرفت

اعلام نتایج آزمون ورودی پایه‌های اول مدارس شاهد

نتایج آزمون ورودی پایه‌های اول دوره متوسطه (راهنمایی سابق) و متوسطه دوم (متوسطه فعلی) مدارس استان فارس اعلام شد.

اعلام نتایج آزمون ورودی پایه‌های اول مدارس شاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود یا به سایت اینترنتی آموزش و پرورش فارس به آدرس http://fars.medu.ir  مراجعه کنند یا به صورت حضوری به مدارس شاهد رفته و از وضعیت قبولی خود مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، نزدیک به 50 هزار نفر نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه امسال دراین آزمون شرکت کردند.

به گزارش دریافتی فارس، بیش از 2 هزار و 400 دانش‌آموز در پایه اول دوره متوسطه اول (راهنمایی سابق) و بیش از یک هزار و 800 دانش‌آموز در پایه اول متوسطه دوم (متوسطه فعلی) پذیرفته شده‌اند.

بر این اساس، ثبت‌نام قطعی پایه اول دوره متوسطه اول (راهنمایی) و متوسطه دوم از دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه جاری تا دوشنبه دهم تیر ماه امسال با مراجعه حضوری به مدارس شاهد متوسطه اول (راهنمایی) و متوسطه دوم صورت می‌گیرد.

بر اساس همین گزارش، در استان فارس 81 مدرسه شاهد وجود دارد و از این تعداد 24 مدرسه در دوره ابتدایی و 30 مدرسه در دوره متوسطه اول (راهنمایی) و 27 مدرسه نیز در دوره متوسطه فعلی است.

در مدارس شاهد دوره ابتدایی آزمونی برگزار نمی‌شود و پذیرش در این مدارس بر اساس امتیازاتی است که پیش از این اعلام شده و ثبت‌نام قطعی این دانش‌آموزان نیز از دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه جاری تا دوشنبه دهم تیر ماه امسال با مراجعه حضوری به مدارس ابتدایی شاهد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول