اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

صدور 687 شناسنامه مکانیزه در قاینات

رئیس اداره ثبت احوال قاینات گفت: در دو ماهه نخست سال جاری تعداد 687 شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال در این شهرستان صادر شده است.

صدور 687 شناسنامه مکانیزه در قاینات

غلامرضا رجب‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به میانگین سن طلاق در دو ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: با توجه به وقایع طلاق ثبت شده میانگین سن طلاق مردان در قاینات 28.90 سال بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میانگین سن طلاق در زنان این شهرستان 23.30 سال بوده است.

نسبت ازدواج به طلاق 29.3 است

رئیس اداره ثبت احوال قاینات با اشاره به نسبت ازدواج به طلاق در این شهرستان اذعان داشت: در دو ماهه نخست سال جاری این نسبت حدود 29.3 بوده است.

رجب‌زاده با بیان اینکه در مقابل هر 29.3 واقعه ازدواج یک واقعه طلاق به ثبت رسیده است، یادآور شد: در سال گذشته نسبت ازدواج به طلاق در این شهرستان 13.5 بوده است.

وی با بیان اینکه شناسنامه مکانیزه از اهمیت بالایی برخوردار است، متذکر شد: در دو ماهه نخست امسال تعداد 687 شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال صادر شده است.

ثبت 97.70 درصد از ولادت‌ها با گواهی بیمارستان

رئیس اداره ثبت احوال قاینات افزود: از تیرماه سال 89 تا اردیبهشت‌ماه سال جاری 8 هزار و 370 شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال در این شهرستان صادر شده است.

رجب‌زاده با اشاره به میزان ولادت‌های ثبت شده در دو ماهه نخست امسال در قاینات تصریح کرد: تعداد ولادت‌های ثبت شده به استناد گواهی بیمارستان در این شهرستان 97.70 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه حدود 1.16 درصد از ولادت‌های ثبت شده به استناد گواهی گواهان بوده است، خاطر نشان کرد: این ارقام می‌تواند نشان از همکاری و تعامل دستگاه‌ها و واحدهای بهداشتی و درمانی برای بهبود وضعیت ثبت ولادت باشد.

انتهای پیام/69010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول