اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس:

خصم دشمن در حماسه تاریخی 24 خرداد شکسته شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قزوین گفت: خصم دشمن در حماسه تاریخی 24 خرداد شکسته شد.

خصم دشمن در حماسه تاریخی 24 خرداد شکسته شد

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا پیرامون دستاورد‌های حماسه سیاسی و ضرورت حرکت در مسیر حماسه اقتصادی اظهار داشت: پیام 24 خرداد ملت غیور ایران اسلامی در اجابت به دعوت رهبر فرزانه انقلاب روشن بوده و عمق شکست دشمنان را نشان می‌دهد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت ملی و مشارکت مردمی در انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه شگرف سیاسی نشان داد که این ملت همانند روزهای نخستین انقلاب اسلامی پای در رکاب نظام اسلامی قرار داده و حرکت می‌کنند.

عباسپور در خصوص واکنش غرب و جبهه استکبار به برگزاری سالم، پرنشاط و حداکثری انتخابات در جمهوری اسلامی اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی در 24 خرداد ماه جواب تحریم‌ها را به غرب داد و یک‌صدا تأکید کرد که تهدید و تحریم هیچ‌ اثری را بر بنیه قوی اعتقادی، علمی و دینی آنان ندارد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی به ضرورت تلاش برای آبادانی ایران اسلامی از طرف مسئولان اشاره کرد و امر خدمت را جزو اصول مهم در کشور برشمرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین از درخواست ملاقات اعضای کمیسیون صنایع و معادن با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت خبر داد و افزود: این جلسات قرار است چندین بار ادامه یابد.

انتهای پیام/77005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول