اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

انتخابات 24 خرداد لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: انتخابات 24 خرداد لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود.

انتخابات 24 خرداد لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی شامگاه شنبه در جمع کارکنان رسمی و وظیفه سپاه دشتستان اظهار داشت: نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد عظمت و اقتدار بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: مردم همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند و در انتخابات 24 خرداد نیز این مسئله به خوبی اثبات شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، پایه و اساس نظام است خاطر نشان کرد: خلق حماسه سیاسی همان حضور مردم پای صندوق‌های رأی بود که باعث ایجاد امنیت در موضوعات مختلف در کشور می‌شود و به نوعی این حضور مردم، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بود.

وی تأکید کرد: مردم انتخاب خود را انجام داده‌اند و حال همه وظیفه داریم از رئیس جمهور منتخب حمایت کنیم تا ان‌شاءالله دولت آینده بتواند حماسه سیاسی دیگری را خلق کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: در انتخابات 24 خرداد، همه سلایق مختلف به میدان آمدند و یک نفر را به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب کردند که همه ما وظیفه داریم نتیجه انتخابات را پذیرفته و وحدت را در جامعه حفظ کنیم.

هاشمی اضافه کرد: در جامعه باید سلایق مختلف وجود داشته باشد تا پیشرفت در کشور حاصل شود اما آن چه حائز اهمیت است این است که ملاک و معیار موضع‌گیری‌های ما بر اساس بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب باشد چرا که حرف‌های ایشان به نظام اسلامی، مشروعیت می‌بخشد.

وی یادآور شد: در این انتخابات در واقع نظام اسلامی پیروز و سربلند شد و مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

انتهای پیام/2452/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول