اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط کریم خبر داد

پاکسازی آثار انتخابات از چهره شهرستان رباط کریم

شهردار رباط کریم از پاکسازی آثار و تبلیغات انتخاباتی از چهره این شهرستان خبر داد.

پاکسازی آثار انتخابات از چهره شهرستان رباط کریم

منوچهر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: ماموران خدوم شهرداری این شهرستان در طول برگزاری انتخابات تلاش‌های بسیاری در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در روز 24 خرداد انجام دادند.

وی تصریح کرد: فراهم‌سازی شرایط تبلیغات قانونی برای هشت کاندیدای ریاست جمهوری و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در رباط کریم با تلاش ماموران شهرداری این شهرستان محقق شد و خوشبختانه در این زمینه بیشترین همکاری را با ستاد انتخابات و کاندیداهای محترم داشتیم.

شهردار رباط کریم افزود: بخشی از وظایف مربوط به امحای تبلیغات غیرمجاز نیز بر عهده شهرداری بود که در طول دوران تبلیغات و روز انتخابات این وظیفه را انجام دادیم. بلافاصله پس از پایان انتخابات و در همان جمعه شب 24 خرداد کار پاکسازی چهره شهر از آثار و تبلیغات انتخاباتی در رباط کریم آغاز شد و ماموران شهرداری تمام تبلیغات را از چهره شهر پاک کردند.

وی تصریح کرد: برای این منظور یک طرح ضربتی و با به کار گرفتن تمام توان شهرداری رباط کریم و نیروی انسانی به اجرا درآمد و در مدت کوتاهی توانستیم چهره شهرستان رباط کریم را پاکسازی کنیم.

شهردار رباط کریم گفت: در این مدت تمام آثار مربوط به تبلیغات اعم از بنرها و تراکت‌های کاندیداها امحا شد و متاسفانه با وجود در نظر گرفتن جایگاه‌های مناسب برای تبلیغات باز هم شاهد بودیم که برخی از کاندیداها تصاویر و تراکت‌های خود در محل‌های غیرمجاز چسبانده بودند. در این مدت حتی ایستگاه‌های اتوبوس و تابلوهای راهنمایی و رانندگی مملو از اقلام تبلیغاتی شده بود که ماموران شهرداری رباط کریم آنها را پاکسازی کردند.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول