اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای تامین کالای مورد نیاز مردم در ماه رمضان

استاندار زنجان به در پیش بودن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: نحوه تهیه کالاهای مورد نیاز مردم در این ماه باید هر چه زودتر مشخص شود.

برنامه‌ریزی برای تامین کالای مورد نیاز مردم در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان در سال جاری اظهار داشت: بازار زنجان از ثبات خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه التهاب در بازار به هنگام کمبود کالا در آن به وجود می‌آید، افزود: با توجه به وجود به اندازه کالا در بازار انتظار هیچ گونه تشتتی در بازار وجود ندارد.

استاندار زنجان بر کنترل بازار توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: کنترل امور مربوط به کالاهای اساسی و همچنین نان باید مدنظر قرار گیرد.

وی به در پیش بودن ماه رمضان اشاره و تصریح کرد: نحوه تهیه کالاهای مورد نیاز مردم در این ماه باید هر چه زودتر مشخص شود.

*ذخیره سازی کالا

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در بازار وجود دارد، اضافه کرد: مقداری کالا هم برای ذخیره سازی در استان تهیه شده است.

وی نحوه توزیع کالا را برای کنترل امور مهم دانست و تصریح کرد: باید دسترسی مردم را در همه نقاط استان به کالاها آسان کرد تا مشکلی در تهیه کالای مورد نیاز خود مشکلی نداشته باشند.

استاندار زنجان اضافه کرد: در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم به کیفیت آنها هم توجه شود تا بازار از کالاهای بی کیفیت انباشته نشود.

*جلوگیری از تشکیل صف

وی با بیان اینکه نحوه برگزاری نمایشگاه‌های عرصه مستقیم کالا در ماه رمضان باید با دقت کافی برنامه‌ریزی شود، گفت: باید مراقبت کرد تا صفی برای کالایی خاص در نمایشگاه‌های ماه رمضان تشکیل نشود.

رئوفی‌نژاد ارائه کالاهایی که تقاضای زیاد دارند را در محل‌های مختلف از راه‌کارهای عدم تشکیل صف اعلام کرد.

وی طرح ضیافت را نیازمند بررسی جزئی‌تر در جلسات آتی ستاد تنظیم بازار دانست و افزود: مسائل جزئی این طرح از جمله تعداد غرفه‌ها و فراهم کردن مقدمات طرح باید بررسی و برنامه‌ریزی شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات و همچنین ایام ماه رمضان بازار باید با شدت بیشتری کنترل شود.

انتهای پیام/73004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول