اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاونی صیادی استان بوشهر خبر داد

تامین ماهی با قیمت مناسب برای بوشهری‌ها در ماه مبارک رمضان

مدیر کل تعاونی صیادی استان بوشهر گفت: با توجه به تاکیدات استاندار بوشهر ماهی تازه با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار در ماه مبارک رمضان در اختیار شهروندان بوشهری قرار می‌گیرد.

تامین ماهی با قیمت مناسب برای بوشهری‌ها در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،محمد کارگر عصر امروز در نشست تنظیم بازار استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه ماه مبارک رمضان در مرکز شهرستانهای استان بوشهر‌ راه‌اندازی می‌شود تعاونی صیادان آمادگی لازم در جهت تامین ماهی مورد نیاز شهروندان برای عرضه در این نمایشگاه‌ها دارد.

وی  اجرای طرح ضیافت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم اقدامی شایسته دانست  و گفت: با توجه به فسادپذیری ماهی در کوتاه‌مدت، انتظار داریم با تامین سردخانه به‌توانیم نسبت به ذخیره‌سازی ماهی برای توزیع در ماه رمضان استفاده کنیم.

کارگر تصریح کرد: استقرار نمایندگان صنعت، معدن و تجارت در اسکله‌های توزیع ماهی و میگو امری لازم است که انتظار داریم محقق شود.

وی افزود: از اداره کل صنعت و معدن و تجارت انتظار داریم 20 میلیارد ریال به عنوان تنخواه در اختیار اتحادیه صیادی قرار گیرد تا ماهی مورد نیاز را از صیادان خریداری کنیم تا صیادان رغبت لازم را برای همکاری داشته باشند.

کارگر گفت: واردات ادوات صیادی بدون تعرفه گمرکی امر مهمی است که موجبات تقویت این قشر می‌شود و امیدواریم با حمایت مسئولان محقق شود.

مدیرعامل تعاونی صیادان استان بوشهر از ارتزاق 25 درصد مردم استان بوشهر از طریق صیادی خبر داد و گفت: مسئولان باید حمایت بیشتری از صیادان داشته باشند تا بخش عظیمی از جامعه از نظر معیشت مشکلی نداشته باشند.

کارگر خواستار همکاری نیروی انتظامی و دریابانی برای جلوگیری از خروج ماهی از استان شد و افزود: این مسئله در ثبات قیمت ماهی تاثیرگذار است.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول