اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان به صورت جیره خشک و سبد کالا با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: طی سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان و خانواده‌های مددجو به دو صورت جیره خشک و غذای گرم انجام می‌شد.

وی افزود: امسال برای استفاده شایسته و اقناع نیازمندان در تمام ماه این امر به صورت جیره خشک انجام می‌شود.

حسین‌پور با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند باید از ضعیف‌ترین و پرجمعیت‌ترین خانواده‌ها انتخاب شوند، تصریح کرد: در توزیع بسته‌ها از مشارکت و همکاری اقشار مختلف به ویژه روحانیون، هیئت امناء مساجد و محلات، فرهنگیان و دانش آموزان، صنعتگران، اصناف و کارکنان ادارات استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات و سازمان‌ها و خیرینی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند با همکاری و مشارکت این نهاد بسته غذایی تهیه و به دست خانواده‌های نیازمندان و محرومان برساند، گفت: هم اکنون 32 هزار خانواده نیازمند و مستضعف زیر پوشش کمیته امداد استان است که 6 هزار و 874 یتیم در این خانواده‌ها زندگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی افزود: سال گذشته در این ماه مبارک سه میلیارد و 210 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای اطعام خانواده‌های نیازمند در سطح استان با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران هزینه شد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ امسال نیز خیرین و نیکوکاران همچون سال‌های گذشته این نهاد مردمی در اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح اطعام نیازمندان در ماه رمضان همراهی کنند.

انتهای پیام/63002/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول