اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

توزیع ارزاق عمومی با قیمت مناسب در ماه رمضان

استاندار بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان بخشی از ارزاق عمومی با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار در اختیار مردم استان بوشهر قرار می‌گیرد.

توزیع ارزاق عمومی با قیمت مناسب در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر این نکته که این کالاها در نمایشگاه‌هایی در اختیار مردم قرا می‌گیرد افزود: در هر شهرستان یک نمایشگاه ایجاد خواهد شد که به این ترتیب 10 نمایشگاه در استان بوشهر دایر خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در شهر بوشهر در مکانی ایجاد می‌شود که دسترسی مردم به آن آسان و به راحتی انجام شود.

استاندار بوشهر از توزیع سبد کالای کارمندان خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر توزیع کالاهای اساسی در نمایشگاه‌ها، کالاهایی نیز در تعاونی‌های مصرف تحت عنوان سبد کالای کارکنان دستگاه‌‌های اداری توزیع می‌شود.

حسنوند تاکید کرد: کالاهای مورد نیاز افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز تامین و در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این دو نهاد موظف هستند کالاهای مورد نیاز افراد تحت پوشش خود را تعیین تا از طریق استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت تهیه و در اختیار این دو نهاد قرار گیرد.

استاندار با بیان اینکه میزان ذخیره کالاهای اساسی باید بیش از سرانه مصرف و سرانه جمعیت باشد افزود: با توجه به اینکه برخی مواقع جمعیت استان بوشهر شناور است باید سرانه جمعیت و سرانه مصرف مشخص شود تا در توزیع کالاهای اساسی مردم با کمبود کالا مواجه نشویم از این نظر لازم است بیش از سرانه جمعیت، کالا باید ذخیره شود.

حسنوند تاکید کرد: شبکه توزیع کالای اساسی باید در شهرها مشخص شود تا امکان توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در کوتاه‌‌ترین زمان وجود داشته باشد.

وی بر تشکیل جلسه با بازرگانان، مرغداری‌ها و صیادان تاکید کرد و افزود: در این جلسات باید در جهت تامین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تصمیم‌گیری شود تا بتوان در اسرع وقت کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم تامین شود.

استاندار بوشهر از فرمانداران خواست مکان‌های ایجاد نمایشگاه توزیع کالاهای اساسی تعیین و به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی شود.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول