اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت 504 فقره وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از پرداخت 504 فقره وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد.

پرداخت 504 فقره وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد خرم‌دره در دهه چهارم فعالیت این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه از اهم اقدامات کمیته امداد در بحث حمایت از مددجویان این نهاد پرداخت وام‌های اشتغالزایی است، اضافه کرد: این وام‌ها به صورت کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره همچنین به پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 504 فقره وام کارگشایی به مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون ریال به مددجویان خرم‌‌دره‌ای پرداخت شد.

وی همچنین به احداث و کمک به خرید مسکن شهری به مددجویان کمیته امداد خرم‌دره اشاره کرد و گفت: سال گذشته به 10 خانوار مددجوی خرم‌‌دره‌‌ای، مبلغ 600 میلیون ریال پرداخت شد.

احمدی در ادامه به تکمیل ساختمان‌های مسکونی روستایی به تعداد 24 مورد اشاره کرد و افزود: در این راستا مبلغ 139 میلیون و 800 هزار ریال هزینه شد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد خرم‌دره در واحد عمرانی را ارائه تسهیلات انشعابات رایگان به مددجویان عنوان کرد و گفت: سال گذشته 128 خانوار مددجوی خرم‌دره‌ای به ادارات برق، گاز و آب به منظور استفاده از انشعابات رایگان معرفی شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در ادامه به اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط کمیته امداد خرم‌‌دره نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته 304 دانش‌آموز و 54 دانشجوی زنجانی از خدمات کمیته امداد خرم‌دره بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع طی سال گذشته 599 میلیون ریال به منظور ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین برگزاری مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی برای سایر مددجویان هزینه شد.

به گفته احمدی از دیگر خدمات ارائه شده و دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط کمیته امداد خرم‌‌دره طی سال گذشته صدور گواهی معافیت سربازی، کاهش تعرفه و انتقال سربازان به تعداد 84 نفر، برگزاری دوره‌های آموزشی شامل نشست نماز، برگزاری دوره‌های آموزشی در مباحثی همچون امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری محافل انس با قرآن و کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد است.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول