اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ستاد دیه استان زنجان صورت گرفت

آزادی 269 زندانی در استان زنجان طی سال گذشته

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: با تلاش‌های انجام شده در ستاد دیه استان سال گذشته 269 زندانی در استان زنجان آزاد شدند.

آزادی 269 زندانی در استان زنجان طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علاءالدین کریمی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد دیه استان و انجمن حمایت از خانواده‌های زندانی سالانه اقدامات مختلفی را در کمک به خانواده‌های زندانیان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های انجمن حمایت از خانواده‌های زندانی به خانواده‌های زندانیان که نقشی در ارتکاب جرم عمدی و غیرعمدی نداشتند، شامل می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته اقدامات بسیاری در حمایت از خانواده‌های زندانیان در استان انجام شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان در ادامه با اشاره به آزادسازی 269 زندانی در استان زنجان توسط ستاد دیه طی سال گذشته افزود: برای آزادسازی این تعداد زندانی 30 میلیارد و 990 میلیون و 612 هزار و 800 ریال به صورت بلاعوض و پرداخت به شاکیان هزینه شد.

وی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت‌های اداره کل زندان‌ها در راستای اصلاح و تربیت زندانیان در زندان‌ها افزود: به همین منظور سالانه کلاس‌های فنی و حرفه‌ای برای زندانیان برگزار می‌شود.

کریمی با بیان اینکه سال گذشته برای یک‌هزار و 37 زندانی کلاس‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار شد، اضافه کرد: تعدادی از این افراد نیز موفق به کسب گواهینامه مهارت‌های فنی‌و‌حرفه‌ای شدند.

وی همچنین به اشتغال زندانیان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 50 درصد از زندانیان مشغول به کار هستند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان همچنین به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال به کار و اصلاح زندانیان نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز سالانه برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل زندان‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول