اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان خبر داد

برگزاری ‌با‌کیفیت‌ترین نمایشگاه‌ گل و گیاه ‌در زنجان/ حضور 50 شرکت در نمایشگاه

معاون اداری و مالی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: نمایشگاه گل و گیاه زنجان به لحاظ کمی و کیفی یکی از بهترین نمایشگاه‌های برگزار شده این حوزه در کشور خواهد بود.

برگزاری ‌با‌کیفیت‌ترین نمایشگاه‌ گل و گیاه ‌در زنجان/ حضور 50 شرکت در نمایشگاه

ایرج عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تاکنون بیش از 50 شرکت تولیدی و فروشندگان بزرگ از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه گل و گیاه زنجان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حمایت‌های شهردار زنجان و تاکید بر حسن اجرای نمایشگاه و تامین اعتبارات لازم باعث خواهد شد یکی از کم‌نظیرترین نمایشگاه‌های گل و گیاه کشور در این شهر برگزار شود.

معاون اداری و مالی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به همکاری معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف شهرداری در مهیا کردن شرایط برگزاری نمایشگاه خاطرنشان کرد: با تاکید شهردار و حمایت معاونین اداری و مالی و خدمات شهری شهرداری زنجان بسیاری از امور به صورت تخصصی توسط سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری به عهده گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ستادی متشکل از متخصصین عرصه گل و گیاه، کارشناسان و نیروهای خستگی‌ناپذیر با کار شبانه‌روزی در صدد برگزاری هر چه با شکوه‌تر نمایشگاه گل و گیاه زنجان هستند.

عزیزی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متنوع در حاشیه نمایشگاه گل و گیاه زنجان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تامین هزینه‌های جانبی و امکان اسکان غرفه‌داران غیر بومی صورت گرفته است.

وی تعامل با پیمانکاران مجرب در زمینه‌های مختلف نمایشگاهی را موجب باشکوه‌تر شدن نمایشگاه گل و گیاه زنجان عنوان کرد.

معاون اداری و مالی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: در نمایشگاه گل و گیاه زنجان دو بخش نمایشگاه و فروشگاه منفک شده و در دو سالن جدا برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز، ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته زنجان کلاس‌های آموزشی متنوع اعم از باغچه‌آرایی، پرورش کاکتوس، مشاوره گیاه پزشکی، گلخانه‌های خانگی برای رده‌های سنی برگزار و شهروندان با جدیدترین دستاوردهای عرصه گل و گیاه آشنا خواهند شد.

عزیزی یادآور شد: حضور تولیدکنندگان کلان و متخصصان عرصه فضای سبز، طراحان محیط‌های طبیعی شهری و افراد زبده در زمینه گل و گیاهان زینتی فرصت مناسبی برای حضور افراد علاقمند و بهره‌برداری از تجارب ارزنده این افراد است.

انتهای پیام/2308‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول