اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره منطقه‌ای «گناهان زبانی» در استان زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: جشنواره منطقه‌ای قرآنی «گناهان زبانی» به همت حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای «گناهان زبانی» در استان زنجان

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای قرآنی گناهان زبانی با موضوع گناهان زبانی از دیدگاه قرآن و احادیث در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره منطقه‌ای قرآنی گناهان زبانی تیر و مردادماه سال 92 در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره در راستای اعتلای اخلاق، ایمان و نشر معارف قرآن کریم و تعالیم نورانی ائمه اطهار (ع) و همچنین تقویت بنیان‌های هنری در عرصه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان پرداختن به مضامین دینی و قرآنی، ایجاد بستر مناسب برای هنرمندان متعهد و همچنین ارج نهادن به هنر معنوی و متعالی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی اضافه کرد: جشنواره قرآنی گناهان زبانی در رشته‌های نقاشی، مجسمه‌سازی، نگارگری، خوشنویسی، تصویرسازی، گرافیک و پوستر عکاسی، کاریکاتور، شعر، داستان کوتاه و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه این جشنواره به صورت منطقه‌ای در استان زنجان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: استان‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی، شرقی، البرز، تهران، قزوین، قم، کردستان، گیلان، همدان و زنجان در این جشنواره شرکت دارند.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی گناهان زبانی دهه سوم ماه مبارک رمضان امسال برگزار خواهد شد و در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر و سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان اظهار کرد: همزمان با اختتامیه جشنواره، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره گناهان زبانی نیز در محل نگارخانه مولانا عاصم زنجانی به مدت 10 روز برپا می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را از یکم تا 31 تیرماه سال‌جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در زنجان، خیابان شیخ فضل‌الله نوری موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان ارسال کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تکمیل فرم شرکت در جشنواره گناهان زبانی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.artzanjan.ir مراجعه کرده و یا با شماره‌های 02413230061 و 02413238575 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند با آدرس پست الکترونیکی admin@artzanjan.ir با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول