اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

پزشکی قانونی استان زنجان کمبود نیرو دارد

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی استان زنجان گفت: اغلب افراد راغب به کار در پزشکی قانونی نیستند.

پزشکی قانونی استان زنجان کمبود نیرو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی فروزش بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در پزشکی قانونی کشور و به تبع آن استان زنجان، کمبود نیروی انسانی است.

وی با اشاره به اینکه به علت وضعیت کاری موجود در پزشکی قانونی اغلب افراد تمایل چندانی به فعالیت در این اداره کل ندارند، تصریح کرد: درآمد پایین نیز از دیگر موضوعاتی است که موجب شده هم پزشکان و هم سایر افراد که قرار است به عنوان کارکنان عادی در این اداره مشغول به فعالیت شوند، تمایل چندانی به کار کردن در این اداره نداشته باشند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان افزود: در حال حاضر پزشکی قانونی استان زنجان با هفت مرکز در استان و 47 نفر پرسنل فعالیت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب پزشکی قانونی استان زنجان در زمینه رسیدگی به پرونده‌های واصله به این اداره کل اذعان داشت: خوشبختانه پزشکی قانونی استان زنجان در زمینه معاینات پزشکی، صدور جواز فوت و کالبدشکافی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در این زمینه در کمتر از میانگین کشوری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول