اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان عنوان کرد

ضرورت تقویت رشته‌های معارف در دانشگاه‌های قزوین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان خواستار تقویت رشته‌های معارف در دانشگاه‌های استان قزوین شد.

ضرورت تقویت رشته‌های معارف در دانشگاه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، محمد بهرام‌زاده در مراسم معارفه گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان توجه به عرصه‌های معنوی را ضامن رستگاری و تعالی در افراد به ویژه دانشجویان دانست.

بهرام‌زاده با تأکید بر اهمیت علوم معارف در سطح جامعه و دانشگاه تصریح کرد: ترویج علوم دینی در دانشگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی شکل گرفته و اجرا شود.

وی انسجام در سازوکارها و گسترش فرهنگ متعالی دینی را در شکل‌دهی هویت به دانشجویان مؤثر دانست و تصریح کرد: شکل‌گیری محتوایی و جوهری معارف اسلامی در مراکز علمی و دانشگاه‌ها امری ضروری محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ادامه داد: تقویت معارف در دانشگاه سبب برتری علوم انسانی نسبت به سایر علوم شده و برکات بسیاری را به همراه می‌آورد.

بهرام‌زاده، دست‌یابی به توسعه و رشد دانشگاهی را منوط به تحرک حوزه معارف و گسترش این فرهنگ در دانشجویان ذکر کرد و خواستار توجه ویژه‌تر و تأکید بیشتر از سوی دانشجویان به عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی شد.

در این مراسم طی حکمی حجت‌الاسلام محمد شعبانی به مدت یک سال به عنوان مدیر گروه جدید معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان معرفی و از زحمات حمید طاهری بشارت مدیر سابق این گروه تقدیر شد.

انتهای پیام/77005/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول