اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید قزوین خبر داد

راه‌اندازی کانون بسیج اساتید در 60 واحد دانشگاهی قزوین

مسئول بسیج اساتید استان قزوین گفت: در سال جاری کانون بسیج اساتید در 60 واحد دانشگاهی این استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کانون بسیج اساتید در 60 واحد دانشگاهی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین جلال فارسی ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالگرد شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 10 کانون فعال بسیج اساتید در دانشگاه‌های استان قزوین دایر شده است.

فارسی افزود: بسیج اساتید استان در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش است تا این کانون‌ها در 60 واحد دانشگاهی قزوین راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه 31 خرداد به مناسبت شهادت مصطفی چمران روز بسیج اساتید نام‌گذاری شده است، ادامه داد: راه‌اندازی کانون بسیج اساتید در دانشگاه‌ها نقش بسزایی در شفاف‌سازی اطلاعات استادان دارد و موجب می‌شود که آنان در عرصه‌های مختلف جامعه به صورت هوشیار و آگاه حضور ‌یابند.

این مسئول با بیان اینکه کانون بسیج اساتید استان قزوین در سال گذشته به طور میانگین 18 گردهمایی برگزار کرده است، تصریح کرد: امسال این کانون شش گردهمایی با موضوع خلق حماسه سیاسی به اجرا درآورده است.

مسئول بسیج اساتید استان قزوین تشکیل بیش از 40 حلقه صالحین و 77 حلقه علمی در دانشگاه‌ها را از جمله برنامه‌های کانون بسیج اساتید عنوان و بیان کرد: برگزاری اردوهای علمی و بازدید و تبیین دستاوردهای علمی بین دانشجویان از دیگر برنامه‌های این کانون است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 40 نفر از استادان بسیجی در قالب اردو از عسلویه بازدید کردند، اظهار داشت: این اردو در سال جاری نیز برای تعدادی از اساتید بسیجی قزوین برگزار می‌شود.

فارسی شرکت و همکاری استادان بسیجی در کرسی‌های آزاداندیشی به عنوان عضو مؤثر را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: آنان با حضور در این کرسی‌ها سئوالات و شبهات دانشجویان را پاسخ می‌دهند.

وی برگزاری نشست‌های علمی از جمله برپایی دو نشست با موضوع اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های کانون بسیج اساتید استان قزوین برشمرد و خاطرنشان کرد: این کانون امسال نیز برگزاری نشست شناخت صهیونیست را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول بسیج اساتید استان قزوین با اشاره به اینکه شورای سازمان بسیج اساتید به طور میانگین سالانه 24 جلسه تشکیل داده است، عنوان کرد: این جلسه‌ها در هر ماه برپا می‌شود.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول