اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

دانشگاه پیام نور مرکز ویژه فرهنگی و ارزشی است

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه علمی ولی با امتیازات و خصایص ویژه فرهنگی و ارزشی است.

دانشگاه پیام نور مرکز ویژه فرهنگی و ارزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، صادقعلی موحدمنش صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بابل که در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد، با تقدیر از عملکرد مثبت رئیس سابق این دانشگاه اظهار داشت: رضا تبار در طول چند سال اخیر سلامتی و زندگیش را برای پیام نور گذاشت و صادقانه در خدمت علم و دانش بود.

وی همچنین از حجت‌الاسلام اکبرزاده به عنوان یک چهره علمی یاد کرد و گفت: ایشان یک چهره علمی با سوابق خوب پژوهشی است که طرح و برنامه‌های خوبی برای این دانشگاه در شش حیطه علمی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی، اداری مالی و عمرانی تدارک دیدند.

موحدمنش افزود: امیدوارم با تعامل خوبی که کارکنان اداری و علمی با ریاست دانشگاه برقرار خواهند کرد، زمینه برای رشد و پیشرفت بیشتر مرکز بابل فراهم شود.

وی در ادامه به جایگاه دانشگاه پیام نور در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و سطوح مختلف اداری و دانشجویی و در راس آن در سطح اعضای هیئت علمی تحولات شگرفی داشته است و این امر زمینه‌ای فراهم می‌کند تا جایگاه ویژه‌ای که برای پیام نور در نظر گرفته شد، تحقق یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران اضافه کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه علمی ولی با امتیازات و خصایص ویژه فرهنگی و ارزشی است.

موحد‌منش افزود: دانشگاه پیام نور مرکز بابل با داشتن ظرفیت بالا و همجواری با دانشگاه‌های معتبر، باید به عنوان یکی از قطب‌های مهم علمی کشور و استان تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی بر اساس تحولات مهمی که در آن شکل گرفته، از جایگاه بسیار خوبی در عرصه داخلی و بین‌المللی برخوردار شده است.

موحدمنش بیان داشت: امیدوارم دولت جدید بتواند با پشتوانه مردم خود زمینه اجرای برنامه چشم‌انداز توسعه پنج‌ساله کشور را که مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و جزو سند اصلی کشور است، فراهم کند.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در ادامه به ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب کشور اشاره و تصریح کرد: حجت‌الاسلام حسن روحانی شخصیت اصول‌گرای معتقد به ارزش‌ها ولی با مشی اعتدال بوده و این خصیصه برگ برنده‌ای برای ایران اسلامی در این شرایط خاص جهانی است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران بیان داشت: همه اقشار مختلف جامعه اسلامی ما این آمادگی را دارند که حول محور مسائل اساسی کشور بر اساس قانون اساسی، سند جامعه کشور و قانون برنامه چشم‌انداز پنج ساله هماهنگی و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا آثار و ثمرات آن برای قشرهای مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و بالاخص اقتصادی که مشکل اصلی جامعه است، برطرف شود.

انتهای پیام/86009/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول