اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران

جهانبخشی: اساتید برتر دانشگاه‌های استان کرمانشاه تقدیر می‌شوند

رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه گفت: به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و بسیج اساتید برنامه‌ای به منظور تقدیر از اساتید برتر دانشگاه‌های استان در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود.

جهانبخشی: اساتید برتر دانشگاه‌های استان کرمانشاه تقدیر می‌شوند

سیروس جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت دکتر چمران و بسیج اساتید اظهار داشت: هر ساله به منظور گرامیداشت 31 خردادماه برنامه‌ای توسط بسیج اساتید در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و از اساتید برتر در سطح استان در طی یکسال قدردانی به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: این برنامه در سال‌جاری در تاریخ 30 خردادماه از ساعت هفت تا 10 شب در تالار علامه امینی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با حضور اساتید و خانواد‌ه‌های آنان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم بصیرت‌افزایی اساتید دانشگاه و خانواده‌های آنان بوده و این همایش با سخنرانی و برنامه‌های مختلفی همراه است.

وی در خصوص شخصیت علمی و معنوی شهید چمران گفت: وی از شخصیت علمی بسیار بالایی برخوردار بود و با راهی که انتخاب کرد توانست در مباحث علمی و جهادی اثرگذار باشد آن‌چنانکه دانشگاه‌ها و مراکز علمی بسیاری در سراسر جهان از وی دعوت به همکاری کردند.

جهانبخشی ادامه داد: شهید چمران با درک کاملی که از راه و روش امام راحل کسب کرده بود توانست آن زمان که در آمریکا سکونت داشت به بالاترین جایگاه علمی دست پیدا کند و راه امام خمینی(ره) در ایران را ادامه دهد.

وی با اشاره به تشکیل جنبش عمل در لبنان به وسیله دکتر چمران، گفت: حرکت حزب‌الله لبنان در واقع نشأت ‌گرفته از جنبش عمل شهید چمران است که این خود نمونه‌ای بزرگ از تأثیرگذاری جنبش و نهضت این شهید در جهان است.

انتهای پیام/2700/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول