اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه استان زنجان:

اساتید باید از تمام جریان‌های فکری دانشگاه‌ها پاسداری کنند

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اساتید باید از تمام جریان‌های فکری دانشگاه‌ها حفاظت و پاسداری کنند.

اساتید باید از تمام جریان‌های فکری دانشگاه‌ها پاسداری کنند

اکبر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه 31 خرداد‌ماه سالروز شهادت استاد بزرگ شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهید چمران در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود فشار و تحریم‌های دشمنان با کمترین امکانات دستاوردهای بزرگی به دست آورد؛ به طوری که طراحی و ساخت زیردریایی را به نام خود ثبت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید چمران جایگاه ویژه‌ای در بین اساتید دارد، تصریح کرد: ایمان قوی شهید چمران سبب شد مقام و مسئولیت را در مسائل دنیوی رها کند.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید چمران در عرصه‌های جهادی بسیار فعال بود، گفت: در گذشته شهید چمران در مقابل جریان‌ها و گروهک‌های انقلاب فعالیت و تلاش‌های بسیاری داشت.

وی با بیان اینکه امروز اساتید باید از تمام جریان‌های فکری دانشگاه‌ها حفاظت و پاسداری کنند، اظهار کرد: با این اقدام انحراف در دانشگاه‌ها کم می‌شود.

رجبی با بیان اینکه اساتید با افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان را به آینده امیدوار می‌کنند، گفت: با افزایش این روحیه دانشجویان علاوه بر مباحث علمی در کارهای فرهنگی نیز فعالیت می‌کنند.

وی دانشگاه و دانشجویان و مباحث علمی و پژوهشی را یکی از موارد مهم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد:‌ دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان تلاش می‌کنند تا سطح یادگیری علمی دانشگاه‌ها کمرنگ شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه‌ها با الگوگیری از شخصیت شهید چمران می‌توانند علاوه بر آموزش مسائل علمی و پژوهشی به دانشجویان شخصیت دهند.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول