اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور چایپاره

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته کرسی‌های آزاداندیشی و حلقه‌های صالحین در دانشگاه پیام نور واحد چایپاره برگزار شد.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور چایپاره

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به عملکرد دانشگاه پیام نور واحد چایپاره، اظهار داشت: سال گذشته کرسی‌های آزاداندیشی و حلقه‌های صالحین در دانشگاه پیام نور واحد چایپاره برگزار شد.

وی به راه‌اندازی سالن غذاخوری به تفکیک خواهران و برادران در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این اقدام در پی توجه و اهمیت به بحث رفاه دانشجویان صورت گرفت.

ظهری با اعلام اینکه سال گذشته مسدودکننده امواج تلفن همراه در سالن‌ها و راهروهای این دانشگاه ایجاد شد، از ایجاد و تجهیز لابراتوار دانشگاه و سایت آن در سال 1391 خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت پژوهش و تحقیق در دانشگاه‌ها و نیز توجه به مسائل عقیدتی دانشجویان، تصریح کرد: به این منظور سال گذشته نمازخانه و کتابخانه این دانشگاه تجهیز و امکانات لازم برای آنها تهیه شد.

ظهری از افتتاح دفتر کانون هلال احمر دانشجویی در این واحد در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته نیز کمیته بانوان این دانشگاه راه‌اندازی شد.

وی به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و حلقه‌های صالحین در این مرکز اشاره کرد و افزود: در راستای تعامل بیشتر دانشجویان با ریاست دانشگاه، سال گذشته جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس دانشگاه نیز به طور منظم در این مرکز برگزار شد.

ظهری در راستای مانوس‌سازی هرچه بیشتر دانشجویان با قرآن کریم و مفاهیم آن، به برگزاری منظم کلاس‌های آموزش قرآن کریم در این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: به دنبال تشکیل این کلاس‌ها، به منظور ترغیب بیشتر دانشجویان برای شرکت در این کلاس‌ها و سنجش میزان اثربخشی آنها، مسابقات قرآن کریم در این مرکز با شرکت تعداد زیادی از دانشجویان علاقمند برگزار شد.

وی در ادامه به تشکیل جلسات مستمر شورای امر به معروف و نهی از منکر در این واحد اشاره کرد و افزود: به این منظور نشست‌هایی با مسئولان شمال استان در ارتباط با بسط و توسعه فرهنگ نماز و امر به معروف ‌و نهی از منکر تشکیل شد.

وی به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در دانشگاه پیام نور واحد چایپاره اشاره و تصریح کرد: کارگاه آموزش مقاله‌نویسی و مدیریت زمان نیز سال گذشته در این واحد برگزار شدند.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول