اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ستاد انرژی‌های نو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پهپاد هیبریدی برگزیده شد

پهپاد هیبریدی دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان طرح برگزیده جشنواره ستاد انرژی‌های نو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

پهپاد هیبریدی برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، طی نامه‌ای از سوی دکتر یوسف آرمودلی از اجرای پروژه «پهباد پیل سوختی» تشکر و قدردانی شد.

این مهم خطاب به ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان می‌افزاید: در پی رونمایی و ارائه این هواپیمای بدون سرنشین در جشنواره دستاوردهای ستاد انرژی‌های نو در اردیبهشت ماه سال‌جاری در حضور ریاست جمهوری، معاون علمی و فناوری ایشان، وزیر نیرو و سایر مقامات عالی کشوری و اساتید دانشگاهی و متخصصان صنعتی روی داد.

در بخشی از این نامه ضمن تبریک و تهنیت و عرض تشکر از زحمات و تلاش‌های بی شائبه مسئولان و سازندگان این طرح اظهار امیدواری شده است تا با ادامه و استمرار این همکاری‌ها و روند موفق بهره‌گیری از توانمندی‌های مراکز موفق پژوهشی و دانشگاهی داخل کشور از جمله آن دانشگاه وزین در نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تکمیل زنجیره تولید دانش، تبدیل دانش به فناوری، تولید محصول و در نهایت تجاری سازی و هدایت مسیر تولید علم به تولید ثروت ملی کشور و پاسخگویی به نیازهای ملت، شاهد توسعه و استمرار موفقیت روز افزون کشور در تمام عرصه‌های علم و فناوری به ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر باشیم.

تیم دانشجویی مجری طرح عبارتند از شایان اسفراینی، حمید شوشتری رضوانی، علی جمالی نوذری، مجتبی فدایی، سامان روحانی، احمد جمالی و سرپرست طرح نیز دکتر سید سعید توکلی افشاری است.

انتهای پیام/75002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول