اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

اجرای 20 هزار متر مربع آسفالت در معابر فردوس

شهردار فردوس از اجرای بیش از 20 هزار متر مربع آسفالت در معابر این شهرستان خبر داد.

اجرای 20 هزار متر مربع آسفالت در معابر فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حمید حلاج‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: آسفالت معابر سطح شهرستان یکی از اولویت‌های کاری شهرداری در سال جاری است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 هزار مترمربع از معابر سطح شهرستان فردوس با صرف اعتبار 15 میلیون تومان آسفالت شده است.

شهردار فردوس افزود: تاکنون آسفالت فاز دو مسکن مهر و راه‌های دسترسی به آن، ادامه بلوار ولایت و ابتدای بلوار کشاورز آسفالت شده و طی چند روز آینده نیز با همکاری اداره راه و شهرسازی حاشیه میدان شهید صبوری به مساحت 6 هزار متر مربع آسفالت می‌شود.

حلاج‌مقدم آسفالت امتداد بلوار شهید بهشتی، خیابان سعدی، خیابان شهید رحیمی، خیابان شهروند، تعدادی از معابر شهرک انصار، میدان 22 بهمن، معابر مسکن معلولان بهزیستی و نیز اجرای روکش آسفالت خیابان مطهری را از جمله برنامه‌های در دست اقدام شهرداری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این معابر به مساحت 30 هزار مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان تا پایان تیرماه سال جاری توسط شهرداری فردوس آسفالت می‌شود.

تسطیح 6 هزار متر مربع زمین در گورستان بهشت اکبر فردوس

شهردار فردوس همچنین از تسطیح 6 هزار متر مربع زمین در گورستان بهشت اکبر این شهرستان خبر داد و یادآور شد: ایجاد پارکینگ، جمع‌آوری علف‌های هرز، ساماندهی فضای سبز و نظافت گورستان‌های فردوس از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه فرا رسیدن روز برات است.

حلاج‌مقدم گفت: با توجه به اینکه مردم فردوس طبق یک سنت قدیمی همه ساله روز قبل از نیمه شعبان موسوم به روز برات بر سر مزار رفتگان خود حاضر می‌شوند، عملیات آماده‌سازی و ساماندهی گورستان‌های این شهرستان از چند روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: نصب پلاکادر و پارچه‌ در اماکن عمومی و نیز آذین‌بندی سطح شهر در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان از دیگر اقدامات شهرداری در شهرستان فردوس است.

انتهای پیام/69007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول