اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم عنوان شد

شتاب فزاینده شهرداری قم در رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار شهر

مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با سخنرانی متین‌فر شهردار منطقه 2، دلبری شهردار و پیریایی استاندار قم در منطقه 2 شهرداری قم برگزار شد.

شتاب فزاینده شهرداری قم در رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم شهردار منطقه 2 قم در این مراسم که نمایندگان مردم قم در مجلس و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری نیز حضور داشتند در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار اظهار داشت: در همین راستا رویکرد شهرداری کلانشهر قم در توجه به مناطق کم‌برخوردار شتاب فزاینده‌ای به خود گرفت.

وی با بیان اینکه با حمایت شورای شهر و شهردار کلانشهر قم اعتبارات مناسبی برای رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار تخصیص داده شد یادآور شد: اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار در سال 91 و 500 میلیارد ریال اعتبار در سال 92 عمران و آبادانی منطقه دو شهری قم را به همراه خواهد داشت.

مجید متین‌فر تصریح کرد: با پروژه‌هایی که شهرداری در منطقه 2 شهری در دستور کار قرار دارد و ورود به تمام عرصه‌ها، آینده بسیاری خوبی برای این منطقه پیش‌بینی می‌کنیم که البته این امر نیاز به تعامل همه سازمان‌ها و دستگاه‌های استان دارد.

شهردار قم نیز در این مراسم در سخنانی ابراز داشت: امیدواریم روند پیشرفت و افتتاح پروژه‌های عمرانی قم که از چند ماه گذشته شروع شده است با همت کارکنان شهرداری قم و همراهی همه مسئولان به ویژه استاندار و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه پیدا کند.

محمد دلبری در ادامه با بیان اینکه شهر قم روند پیشرفت و آبادانی را با سرعت طی می‌کند، ابراز داشت: با وجود همه مسائلی که در تمام کشور گریبان‌گیر پروژه‌های عمرانی است با همدلی همه مسئولان استان،‌ توسل به اهل بیت و دعای مراجع عظام تقلید و عنایت رهبر معظم انقلاب و دولت، از این هفته شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی قم یکی پس از دیگری خواهیم بود.

وی تاکید کرد:‌ بر خلاف ادعای برخی از افراد پروژه‌های عمرانی متوقف نیست و همانطور که به زیباسازی ظاهری شهر توجه می‌شود اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به صورت ویژه‌ای مورد توجه است.

استاندار قم نیز که آخرین سخنران این مراسم بود با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در شهرداری قم گفت:‌ کارکرد شهردار و شهرداری کلانشهر قم کارکرد فراگیر در همه امور است.

وی با ارزیابی اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری قم گفت: شهرداری قم فعالیت‌های گذشته را با قوت گذشته و با درصد بالایی در توفیق به پیش می‌برد که این نوع نگاه فراگیر بسیار موثر و مثبت است.

کرم‌رضا پیریایی خاطرنشان کرد: قم تنها نیاز به پروژه‌های عمرانی، خدماتی و یا فرهنگی صرف ندارد بلکه باید در قم مجموعه‌ای منسجم از خدمت ارائه شود.

وی با بیان اینکه مدیریت در قم باید حیثیتی باشد تاکید کرد: مدیریتی که حیثیتی کار کرد به موفقیت می‌رسد که در حال حاضر تلاش شهردار کلانشهر قم و شهرداران مناطق این است که حیثیتی کار کنند که این مهم بر توفیقات کار می‌افزاید.

*18 پروژه شهری قم به بهره‌برداری رسید

همچنین پس از این مراسم استاندار، نمایندگان مجلس و شهردار قم برخی از این پروژه‌ها را به صورت نمادین افتتاح کردند. ابتدا استاندار قم روبان بهره‌برداری از خیابان 60 متری توحید را قیچی کرد و سپس حجت‌الاسلام آشتیانی کلید افتتاح آبنمای انتهای بلوار 60 متری را زد و پس از آن روبان افتتاح بوستان عدالت نیز به دست یکی دیگر از مسئولان بریده شد.

بوستان طبیعت، خیابان 20 متری آزادگان، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان حکمت، اصلاح هندسی تقاطع خیابان ستاری و یادگار امام و اصلاح هندسی تقاطع بلوار آیت‌الله بنی‌فضل با شاهد شرقی و غربی از جمله پروژه‌های است که همزمان با این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

همچنین اصلاح هندسی تقاطع سواران و مالک اشتر، اصلاح هندسی تقاطع معصومیه و بلوار شهید موسوی، احداث سوله بحران یادگار امام، احداث آبنمای 60 متری توحید، احداث بوستان محله‌ای واقع در کوچه 58 توحید، بهسازی بوستان فدک از دیگر پروژه‌های افتتاح شده به شمار می‌رود.

بوستان انتهای کوچه 60 توحید، بوستان واقع در میدان نبوت، نمازخانه و سرویس بهداشتی بوستان گل‌ها، اجرای جدول سنگی و موزاییک فرش و مبلمان پارکی بوستان امام رضا دیگر پروژه‌هایی بود که همزمان با سایر پروژه‌ها در منطقه 2 شهری قم به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول