اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد

شهرداری مصمم در تامین نیازهای تفریحی شهروندان

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: به منظور تامین نیازهای تفریحی شهروندان برنامه‌های متنوع تفریحی را در دستور کار قرار دادیم.

شهرداری مصمم در تامین نیازهای تفریحی شهروندان

امیر ستوده‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های شناخت کاربردی اصفهان در قالب تورهای مختلف به منظور شناخت هر چه بهتر شهر اصفهان اقدامی بود که انجام شد.

وی ادامه داد: تور اسکی، تور گردشگری بازار، تور بام اصفهان زیبا، اردوهای سیاحتی و زیارتی برون شهری قم و جمکران، مشهد مقدس، کاشان، گلستان کوه، تورهای گردشگری درون شهری ویژه بانوان، خانواده‌ها، سالمندان، دانش آموزان و دانشجویان، تورهای رایگان گردشگری به مناسبت‌های خاص به عنوان مثال«روز اصفهان» از این جمله بوده است.

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی همچون بروشورهای شادمانه، معمای غذای شادی و مادر مدیر شادی و توزیع بسته‌های شادی در خانواده و همچنین چاپ کتاب‌های تفریح و نشاط از دیدگاه اسلام و یا ‌با تفریح موافقم (مجموعه بیانات رهبری در مورد تفریح، نشاط و موسیقی)، «شادی در خانواده»، طراحی و تولید بازی‌ها و پازل‌های فکری، انتشار فلش کارت جوانان با عنوان «یادت نره» و کارگاه‌های آموزش شادی در خانواده از جمله اقدامات فرهنگی شهرداری بوده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه‌های متعددی چون نمایشگاه عروسک سازی، غذاهای سنتی، تاکسی‌درمی، سبزه و هفت سین، حجاب و عفاف و دستاوردهای خانگی بانوان نیز برگزار شده و مسابقات و سرگرمی‌های تفریحی که با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شده بود مانند ماهی‌گیری با دست، مسابقه پدر و پسر، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و کمان، قایقرانی خانوادگی، مسابقات تفریحی زوج‌های جوان، ماهی‌گیری با قلاب، مجموعه مسابقات تفریحی خانوادگی، طبخ آش و غذاهای سنتی، بازی‌های بومی و سنتی، دوچرخه سواری و مسابقه عکاسی بوده است.

ستوده‌فر تاکید کرد: همچنین جشنواره بازی با گل، ساخت کارت پستال، مار و پله، نقاشی بازی، جشنواره بازی‌های فکری و جشنواره قصه سازان کوچک، جشنواره خانوادگی ساخت تابلو با شیشه و سرامیک، ساخت اسباب بازی با مواد بازیافتی، ماسه بازی، ساخت عروسک با بادکنک، ساخت عروسک‌های میوه‌ای، جشنواره بازی‌های فکری، پرواز بادبادک‌ها، جشنواره نمایش‌های کمدی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: اقدام به برگزاری کنسرت‌های متنوعی با حضور هنرمندان کشوری و برپایی سیرک بزرگ ایران و ایتالیا و مسابقه عکاسی نشاط در شهروندان کرده‌ایم.

انتهای پیام/63021/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول