اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

راه‌اندازی شهرداری الکترونیکی کارها را سهولت بخشیده است

شهردار اردبیل گفت: با اجرایی شدن شهرداری الکترونیکی در اکثر مناطق شهری اردبیل کارها با سهولت بیشتر انجام شده و خدمات‌رسانی به مردم نیز مطلوب‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

راه‌اندازی شهرداری الکترونیکی کارها را سهولت بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست با شهرداران مناطق مختلف در اردبیل اظهار داشت: در اکثر مناطق شهری هم اکنون ارائه خدمات در اکثر حوزه‌ها اعم از ممیزی املاک، صدور پروانه‌ها و مجوزهای ساخت و ساز به صورت الکترونیکی و بدون معطلی در نظام بروکراسی انجام می‌شود که قطعاً پیامد آن جلب و اعتماد مردم در حوزه‌های خدمت‌رسانی بی‌منت است.

وی با یادآوری اینکه شهرداری روزانه بیش از 380 نوع خدمات به شهروندان ارائه می‌کند، تصریح کرد: 70 درصد مراجعان به شهرداری برای گرفتن خدمات در حوزه‌های مختلف می‌باشند که به همین دلیل بیشترین حجم مراجعات روزانه را در بین ادارات شهرداری‌ها دارا هستند.

بدری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما هر چقدر از فناوری‌های جدید و به روز و تکنولوژی‌های کارآمد در ارائه خدمات به شهروندان استفاده کنیم به همان میزان رضایت مردم فراهم شده و برخی گله‌مندی‌ها و نارضایتی‌ها نیز برطرف می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: امسال 110 میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی اردبیل هزینه می‌شود که این میزان نسبت به سال‌های گذشته دو برابر شده است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های عمران شهری اردبیل امسال در مقایسه با سال گذشته نه تنها کم نشده بلکه به اندازه دو برابر اعتبار زیاد پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل یادآور شد: برای اینکه امسال بیشترین اعتبارات به پروژه‌های عمرانی شهری تزریق می‌شود حتی قصد داریم تا متمم بودجه را نیز تهیه کرده و رقم کلی را به 140 میلیارد تومان برسانیم.

بدری ادامه داد: در مجموعه شهرداری اردبیل بیشترین پرداختی به پیمانکاران بوده و هیچ پیمانکاری در سال گذشته برای گرفتن طلب خود از شهرداری با مشکلی روبه‌رو نشده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: همچنان عمران شهری و توجه به آسفالت‌ریزی در دستور کار ما قرار گرفته و در کنار آن توسعه فضای سبز و رسیدن به سرانه کشوری مد نظر می‌باشد.

بدری افزود: در حوزه نرم‌افزاری نیز راه‌اندازی شهرداری الکترونیک یکی از اولویت‌ها بوده که پیش از این در مناطق یک و دو راه‌اندازی شده و در شهرداری مرکز و منطقه چهار نیز همزمان با روز سوم خرداد راه‌اندازی شد.

وی به حوزه سرمایه‌گذاری نیز اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: احداث مجتمع تجاری، مسکونی در محل سازمان تاکسیرانی و همچنین مجموعه عظیم تراژه جزء پروژه‌های مشارکتی با سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران است که به نظر می‌رسد در این بخش با تغییر دیدگاه و تهیه شیوه‌نامه حمایتی حرکت‌های مفید و مؤثر شروع شده است.

به گفته بدری کار انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهری نیز مد نظر بوده و به مساحت 38 هکتار زمینی پیش‌بینی شده تا با حضور سرمایه‌گذاران این انتقال و احداث بازار جدید به شکل مناسب صورت بگیرد.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول