اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد:

ساختمان شهرداری مرکزی بجنورد احداث می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: ساختمان شهرداری مرکزی با اعتباری بالغ بر850 میلیارد ریال احداث می‌شود.

ساختمان شهرداری مرکزی بجنورد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، محمدعلی کشمیری با اشاره به احداث ساختمان جدید شهرداری با الگوی معماری ایرانی و اسلامی اظهار کرد: احداث این ساختمان در محل قدیم شهرداری بجنورد واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسد آبادی است.

وی افزود: نوع طرح معماری این ساختمان برگرفته از الگوی معماری ایرانی و اسلامی و به ویژه معماری سنتی شهر بجنورد و مطابق با الگو و طرح بنای عمارت خانه مفخم است که می‌توان آن را به عنوان بنای شاخص در استان مطرح کرد.

کشمیری تصریح کرد: طراحی ساختمان جدید شهرداری مرکزی در سال 91 با نظارت و ارزیابی دفتر فنی شهرداری بجنورد در گروه مهندسی مشاوران آداک انجام شده و به تصویب کمیته فنی نیز رسیده است و فاز نخست آن در سال 92 اجرا می‌شود.

وی اعتبار احداث ساختمان جدید شهرداری مرکزی را بالغ بر850 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مساحت این ساختمان 7 هزار و 200 متر مربع است و در سه طبقه طراحی و احداث خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در سال 92 یک میلیارد تومان به پروژه ساختمان جدید شهرداری مرکزی اختصاص یافته است که در فاز نخست اجرایی آن اسکلت بندی طبقه اول را خواهیم داشت.

انتهای پیام/63001/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول