اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن بختیاری:

ارتقاء سطح رضایتمندی از شهرداری اولویت شورای چهارم است

عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم هدف اصلی ائتلاف اصولگرایان و اولویت اصلی شورای چهارم را ارتقاء سطح رضایتمندی از شهرداری عنوان کرد.

ارتقاء سطح رضایتمندی از شهرداری اولویت شورای چهارم است

حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم هماهنگی و انسجام درونی بین افراد را نقطه قوت دوره سوم شوراها دانست و اظهار داشت: با وجود اینکه افرادی با سلیقه‌های مختلف در دوره سوم حضور داشتند اما شاهد ظهور اختلافات و بروز آن در خارج از شورا نبودیم و این انسجام، موضوع ارزشمندی بود که یکی از عوامل موفقیت شورای سوم محسوب می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: البته این شورا نقاط ضعفی هم داشت که نداشتن رویکرد کارشناسی و استفاده نکردن از مشاوران مجرب در حد کافی و مورد نیاز شورا از جمله نقاط ضعف است.

عضو شورای شهر قم افزود: با وجود اینکه بدنه اصلی شورا کارشناس بودند ولی رویکرد سازمان شورا و تصمیم‌گیری‌ها سنتی بود و به همین خاطر باید شورای چهارم، رویکرد سازمان را به سمت کارشناسی شدن و بهره‌گیری از کارشناسان در حوزه‌های مختلف ببرد تا در میان مردم بهتر و مقبول‌تر شود.

وی ارتقاء سطح رضایتمندی از شهرداری را برنامه ائتلاف بزرگ اصولگرایان در شورای شهر دانست و گفت: شهرداری نهادی است که مراجعات مردمی به آن زیاد بوده و قاعدتا تامین رضایتمندی مردم از شهرداری می‌تواند در تامین رضایتمندی مردم از نظام و حاکمیت موثر باشد.

بختیاری افزود: یکی از برنامه‌های دیگر اعضای این ائتلاف اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر است که باید به زودی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه باید زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در شهر قم را تقویت کنیم اظهار داشت: کمک‌های دولت به شهرداری‌ها محدود می‌شود اما ظرفیت خوبی در شهر قم برای ایجاد درآمد برای شهرداری وجود دارد که بایستی این ظرفیت‌ها را به فعلیت رساند تا چرخ اداره شهر به آسانی بچرخد.

انتهای پیام/2258/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول