اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

کارکرد شهرداری کلانشهر قم در همه امور فراگیر است

استاندار قم گفت: کارکرد شهردار و شهرداری کلانشهر قم در همه امور فراگیر است.

کارکرد شهرداری کلانشهر قم در همه امور فراگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کرمرضا پیریایی در مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی منطقه 2 قم که با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس، شهردار و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری قم برگزار شد در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در شهرداری قم گفت:‌ کارکرد شهردار و شهرداری کلانشهر قم کارکرد فراگیر در همه امور است.

وی با ارزیابی اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری قم گفت: شهرداری قم فعالیت‌های گذشته را با قوت گذشته و با درصد بالایی در توفیق به پیش می‌برد که این نوع نگاه فراگیر بسیار موثر و مثبت است.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه شهردار مستعد و توانای قم با رویکردی فراگیر به همه امور کارهای گسترده‌ای را مورد تاکید قرار دارد،‌ خاطرنشان کرد: قم تنها نیاز به پروژه‌های عمرانی، خدماتی و یا فرهنگی صرف ندارد بلکه باید در قم مجموعه‌ای منسجم از خدمت ارائه شود.

وی با بیان اینکه مدیریت در قم باید حیثیتی باشد تاکید کرد: مدیریتی که حیثیتی کار کرد به موفقیت می‌رسد که در حال حاضر تلاش شهردار کلانشهر قم و شهرداران مناطق این است که حیثیتی کار کنند که این مهم بر توفیقات کار می‌افزاید.

پیریایی با تاکید بر اینکه هر کدام از شهرداران مناطق قم بخش عمده‌ای از پازل مدیریت استان را که باید الگوی جهان اسلام باشد انجام می‌دهند، ابراز داشت: این کار به آسانی انجام نمی‌شود بلکه نیاز به تلاش،‌ همدلی و همکاری دارد.

وی اهمیت آمایش سرزمین را متذکر شد و اظهار داشت: مسئله آمایش سرزمین در عملکرد و تصمیم‌گیری می‌تواند موثر واقع شود که شهرداران و معاونین آنها باید سهم خود را در این عملکرد پیدا کنند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به نقش نمایندگان قم در مجلس در عمران و آبادانی شهر گفت: دریافت طلب 500 میلیارد ریالی شهرداری از دولت با زحمات نمایندگان مجلس در حال تحقق است که کمک ویژه‌ای به مدیریت شهری است.

وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: اجرای این پروژه مورد تاکید مراجع و علما و یکی از نیازهای شهر مقدس قم بود که در روزهای آینده شاهد افتتاح فاز نخست آن خواهیم بود و بقیه پروژه‌ نیز ان‌شاءالله با سرعت انجام خواهد شد.

پیریایی در ادامه با اشاره به تصویب طرح جامع بخش‌های استان در شورای برنامه‌ریزی گفت: در حال حاضر طرح‌های تفصیلی شهرهای کوچک استان نیز آماده شده است.

وی همچنین با اشاره به نقش ویژه شهرداری در مباحث فرهنگی اظهار داشت: باید نقش شهرداری‌ها را در مباحث فرهنگی بزرگ کرد به ویژه در شهر مقدس قم که حرم اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول