اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای جدید شورای شهر یاسوج در نخستین نشست رسانه‌ای چه گفتند

عقب‌ماندگی یاسوج محصول قومی‌نگری است / شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری

اعضای جدید شورای اسلامی شهر یاسوج در نخستین نشست رسانه‌ای خود از کمبودها و نقاط ضعف و بایدها و نبایدها برای توسعه این شهر سخن گفتند.

عقب‌ماندگی یاسوج محصول قومی‌نگری است / شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نخستین نشست تعاملی میان اصحاب رسانه و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد.

در این نشست هر یک از 11 عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در سخنانی کوتاه با معرفی خود از برنامه‌های آینده گفتند.

در این نشست رسانه‌ها نیز به عنوان رکن چهارم دموکراسی و البته در ایران اسلامی به عنوان رکنی از مردم‌سالاری دینی نظرات خود را برای پیشبرد هر چه بهتر امور شهری در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیان کردند.

در این نشست ابتدا نفر دوم منتخب شورای شهر یاسوج با قدردانی از رأی اعتماد مردم به خود اظهار داشت: مردم شهر یاسوج بیش از این مستحق خدمت هستند.

هدایت‌الله امیری افزود: باید پاسخگوی این اعتماد مردم بود و ما خدمتگزاران وظیفه داریم خواسته‌های آنان را تا آن‌جا که می‌توانیم پاسخگو باشیم.

وی گفت: شهر یاسوج دارای ظرفیت‌های زیادی است که می‌تواند در آینده جوابگوی خیل عظیمی از مردم کشور به عنوان مسافر و گردشگر باشد.

در ادامه جوانترین عضو راه‌یافته به شوراهای اسلامی شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و افزود: مردم امروز به جای شعار از ما عمل می‌خواهند.

محسن مفتح ادامه داد: بدنه شورای جدید شهر یاسوج را جوانان تشکیل می‌دهند که باید مطالبات آن‌ها را به عنوان بزرگترین قشر جامعه در حد توان برآورده سازیم.

وی اصحاب رسانه را چشم همیشه بیدار دانست و از آن‌ها خواست در پیشبرد اهداف مد نظر شورای جدید شهر با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.

یکی دیگر از اعضای جدید و جوان شورای اسلامی شهر یاسوج سعید پایدار بود که با تبریک خلق حماسه 24 خرداد آن را هدیه‌ای بزرگ به پیشگاه رهبری دانست.

پایدار یاسوج را خسته از اعمال و کارهای غیرکارشناسی دانست و گفت: یاسوج و مردم آن در انتظار کار هستند نه وعده و وعید پس باید آستین همت بالا زده و برای آن‌ها کار کنیم.

این عضو جدید شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد از رسانه‌ها گفت: با همه احترامی که برای رسانه‌ها قائل هستم اما شما ببینید که رسانه‌ها در چند سال اخیر کجا از کارهای غیرقانونی مسئولان انتقاد کرده‌اند.

وی گفت: امروز به دنبال ساختن یاسوجی نو هستیم و اگر وعده‌ها عملی شوند شاهد تحول و تحقق توسعه در مرکز استان خواهیم بود.

رحیم فروغ‌فر یکی دیگر از منتخبان مردم در شورای چهارم شهر یاسوج خود را منتخب همه مردم و نه فقط یک قشر خاص دانست و گفت: رسانه‌ها هر کجا از شورای جدید کاستی و نقطه ضعف دیدند آن را پنهان نکنند.

وی افزود: عقب‌ماندگی شهر یاسوج تنها به جناح‌بازی و طایفه‌نگری مربوط بوده و اگر این نگاه را کنار بگذاریم شاهد شهری آباد خواهیم بود.

شیروان وظیفه‌شناس هم از رسانه‌ها خواست تا در کنار شورای شهر کمبودها را رصد کرده تا بتوان بهتر به مردم خدمات‌رسانی کرد.

انتهای پیام/2571/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول