اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

حماسه 24 خرداد عملیاتی گسترده علیه دشمنان بود

فرماندار شهرستان تاکستان حماسه 24 خرداد ماه را عملیاتی گسترده علیه دشمنان در برهه حساس کنونی عنوان کرد.

حماسه 24 خرداد عملیاتی گسترده علیه دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، علی اکبریان پیش از ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی و دست‌اندرکاران راهیان‌نور شهرستان تاکستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اظهار داشت: حماسه 24 خرداد میثاق صفوف به هم فشرده مردم با آرمان‌های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بوده و نشأت گرفته از ولایت‌مداری و حضور فعال مردم در تمام عرصه‌ها بود.

فرماندار شهرستان تاکستان با اشاره به ضرورت تحقق حماسه اقتصادی و تأثیرگذاری حضور آگاهانه مردمی در انتخابات افزود: تمام نقشه‌های دشمنان تا پیش از انتخابات معطوف بر این نکته بود که مردم را مأیوس کرده تا کمتر پای صندوق‌ها رأی حاضر شده و پایه‌های نظام اسلامی از این منظر تضعیف شود.

فرماندار شهرستان تاکستان ادامه داد: مردم ایران اسلامی با کشف این دسیسه بزرگ هدف دشمنان را فهمیدند و در روز 24 خرداد با حضور خویش حمایت خویش را از جمهوری اسلامی اعلام کردند.

وی با اشاره به تحقق فرمایشات ابتدای سال مقام معظم رهبری در جمعه گذشته اظهار داشت: مردم در عملیات گسترده سیاسی و انتخاباتی در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حماسه مد نظر مقام معظم رهبری را رقم زدند.

فرماندار شهرستان تاکستان ادامه داد: مردم ولایت‌مدار در سطح کشور به ویژه در شهرستان تاکستان و با توجه به فتنه‌انگیزی‌های کوردلان و بدون در نظر‌گیری دسته‌بندی، قومیت‌گرایی‌ها و طایفه‌گری‌ها از تمام سلایق به پای صندوق‌های رأی آمده و از اصول اساسی انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

وی تعهد‌، ایمان، تخصص، دوری از منافع شخصی‌ و فکر به حال منافع مردمی را جزو خصیصه‌های یک مسئول برای مدیریت کشور برشمرد.

وی به نقش و جایگاه راهیان‌نور در تأثیرگذاری بر اقشار مختلف مردمی اشاره کرد و افزود: پروژه عظیم راهیان‌نور فرهنگستانی از رشادت، فداکاری برای وطن، و اوج اخلاص را برای زائران به تصویر کشیده و موقعیت بسیار خوب برای آشنایی جوانان با فرهنگ اسلامی و انقلاب تلقی می‌شود.

فرماندار شهرستان تاکستان ادامه داد: امروز در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و سازندگی جمهوری اسلامی به دستاوردهای علمی و کسب پیشرفت در دنیا رسیده و دوران اوج غرور‌آفرینی خویش را سپری می‌کند.

اکبریان با بیان اینکه نباید مقوله راهیان‌نور را از جایگاه تفرج و گشت و گذار دید، ابراز داشت: فضای فرهنگی و معنوی که از راهیان‌نور در سطح جامعه انعکاس می‌یابد، سبب دوام و تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی شده و اصالت‌مندی را به همراه خود می‌آورد.

وی با اشاره به وجود دست‌نوشته‌های زائران راهیان‌نور و عمق تأثیرگذاری حاصله از مناطق عملیاتی ابراز داشت: سرنوشت فرهنگی جامعه همواره با عرصه راهیان‌نور پیوند خورده و هم‌آوایی و هم‌نوایی جوانان با شهدا آنان را برابر سیل همه‌ روز تهاجمات و کینه‌توزی دشمنان حفظ می‌کند.

انتهای پیام/77005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول