اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز:

شکایات مربوط به انتخابات با دقت پیگیری می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان البرز گفت: تمام شکایات و اعتراض‌های مربوط به انتخابات دوره چهارم شوراها با دقت پیگیری می‌شود.

شکایات مربوط به انتخابات با دقت پیگیری می‌شود

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه در چهارمین دوره انتخابات شوراها شاهد ارتقای کمی و کیفی همه شاخص‌ها بودیم و در نهایت نیز با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ در کشور خلق شد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای کام همه ملت را شیرین و دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه دشمنان خارجی را سرخورده و مأیوس کرده‌ است.

* باید پاسدار حماسه سیاسی روز 24 خرداد باشیم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه امروز همه مردم و مسئولان پاسداری از حماسه سیاسی ملت ایران است، گفت: این وظیفه بسیار سنگینی است و باید مطمئن باشیم که دشمنان منتظر کوچک‌ترین فرصتی برای خدشه‌دار کردن حماسه ملت ایران هستند.

اکبریان با اشاره به رخدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم گفت: در آن زمان مجموع آرای مخالفان فرد پیروز با رئیس‎جمهور حدود یازده میلیون بود و جالب این بود که می‌گفتند رای ما را خورده‌اند و تقلب شده است!

وی ادامه داد: در این دوره اختلاف جمع آرای رقبای آقای روحانی با آرای ایشان حدود 350 هزار رای است و کسی حرف از تقلب به میان نمی‌آورد و این نشان می‌دهد که مردم به نظام اعتماد کامل داشته و مطمئن به صحت و سلامت انتخابات هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز با اشاره به برخی گزارش‌ها درباره نحوه برگزاری انتخابات و عملکرد نامزدها گفت: پس از برگزاری چنین انتخابات بزرگی، طبیعی است که برخی نسبت به نتایج شکایت داشته باشند و نهادهای نظارتی و بازرسی با آغاز زمان بررسی شکایات، کار بررسی اعتراض‌ها را آغاز کرده‌اند.

اکبریان افزود: به طور قطع تمام این موارد با جدیت پیگیری شده و همانطور که در زمان برگزاری انتخابات بر اجرای قانون تاکید ویژه داشتیم، در بررسی اعتراض کاندیداها نیز ملاک عمل ما تنها قانون است و اجازه تضییع حق هیچ نامزدی را نمی‌دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: در شرایطی که ملت ایران حماسه بزرگی آفریده‌اند، باید همین روند را ادامه داد و در فضایی آرام و همراه با صبر شکایات را بررسی کرده و معترضان مطمئن باشند که حقوق آنها را با قاطعیت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول