اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری جیرفت:

نخستین تجربه تجمیع انتخابات با شیرینی همراه شد

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: با اینکه انتخابات 24 خرداد ماه نخستین تجربه در زمینه تجمیع دو انتخابات بود، اما آن را با شیرینی پشت سر گذاشتیم به گونه‌ای که یکی از زیباترین انتخابات‌های کشور به شمار می‌رود.

نخستین تجربه تجمیع انتخابات با شیرینی همراه شد

حجت‌الاسلام عباس اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با تبریک به مناسبت خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران در انتخابات اظهار داشت: در این دوره از انتخابات در شهرستان جیرفت هیچ‌گونه تخلفی رخ نداده است.

وی امنیت انتخابات را بسیار عالی خواند و افزود: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از امن‌ترین، آرا‌م‌ترین و بهترین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بوده است.

اسدی با تقدیر از تمام عوامل برگزاری انتخابات تصریح کرد: با اینکه نخستین تجربه در زمینه تجمیع دو انتخابات بود، اما آن را با شیرینی پشت سر گذاشتیم به گونه‌ای که یکی از زیباترین انتخابات‌های کشور به شمار می‌رود.

اسدی این انتخابات را جزو انتخابات پرشور و پرجمعیت کشور ذکر و عنوان کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از نظر شور و هیجان انتخاباتی سومین انتخابات در کشور به شمار می‌رود.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت حضور مردم این شهرستان را مطلوب دانست و گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده، پیش‌بینی‌ها حاکی از کمترین مشارکت مردم استان کرمان در کشور بود که در نهایت با مشارکت 80 درصدی مردم این استان همراه شد.

اسدی با بیان اینکه به دولت آینده خوش‌بین هستم، خاطر نشان کرد: روحانی از اعضای جامعه روحانیت است که با شعارهای بسیار خوب تعادل، دوری از افراط گرایی، اطاعت از ولایت فقیه، کاهش تحریم‌ها و مدیریت در برنامه هسته‌ای وارد عمل شده است که امیدواریم در عمل به آنها موفق شود.

وی با تقدیر از عملکرد خوب، هوشمندانه و دلسوزانه شهردار جیرفت اذعان داشت: آرای منتخبان شورای اسلامی شهر جیرفت و مشارکت گسترده آنان در انتخابات شورا مدیون عملکرد مثبت و بسیار خوب شهردار است.

انتهای پیام/80001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول