اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تمام وجود از رئیس جمهور منتخب حمایت می‌کنیم

اسدی: این دوره از انتخابات تلطیف قلبی خوبی میان تمام جناح‌ها و گروه‌ها ایجاد شد

رئیس دادگستری جیرفت با اشاره به هوشمندی و تدبیر تمام کاندیداها و تبریک آنان به منتخب ملت گفت: در این دوره از انتخابات تلطیف قلبی میان تمام جناح‌ها و گروه‌ها ایجاد شد و باید همه با هم‌فکری و دلگرمی از رئیس جمهور منتخب حمایت کنیم.

اسدی: این دوره از انتخابات تلطیف قلبی خوبی میان تمام جناح‌ها و گروه‌ها ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس اسدی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته قوه قضائیه در این شهرستان با تبریک خلق حماسه حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: هنگام برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آرامش بسیار خوبی بر جامعه حاکم بود.

وی این دوره را امن‌ترین و زیباترین انتخابات توصیف کرد و افزود: با هوشمندی و تدبیر تمام کاندیداها و تبریک آنان به منتخب ریاست جمهوری در این دوره از انتخابات تلطیف قلبی میان تمام جناح‌ها و گروه‌ها ایجاد شد.

اسدی عنوان کرد: می‌طلبد، همه با همفکری و دلگرمی با تمام توان از رئیس جمهور منتخب حمایت کرده و تمام تلاش خود را انجام دهند تا مشکلات موجود جامعه به ویژه وضعیت معیشتی و اقتصادی ملت در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

رئیس حوزه قضایی شهرستان جیرفت نیز با اشاره به برگزاری انتخاباتی مطلوب در کشور گفت: امیدوارم که رئیس جمهور منتخب مردم بتواند، کشور را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.

اسدی با تقدیر از تمام عوامل برگزاری این دوره از انتخابات بیان داشت: انتخابات شورای اسلامی شهر جیرفت نیز نسبت به دوره‌های گذشته در کمال آرامش و با کمترین تخلف صورت گرفت.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اذعان داشت: در این هفته گزارش عملکرد قوه قضائیه توسط سخنگوی این قوه در مراکز استان‌ها توسط مدیرکل یا معاونان وی و در شهرستان‌ها توسط رؤسای دادگستری ارائه می‌شود تا در برنامه‌ریزی فرهنگی مسئولان مربوطه برای رفع نواقص و تقویت نقاط قوت به کار گرفته شود.

اسدی با اشاره به برنامه‌های این هفته در شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: مسئولان اداره‌های تابعه دستگاه قضا در این هفته با امام جمعه و خانواده معظم شهدای قوه قضائیه دیدار می‌کنند، زیرا نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا، جانبازی جانبازان و ایثارگری آزادگان است.

وی با بیان اینکه رژه موتوری نیروهای نظامی، انتظامی و گردان 419 به مناسبت گرامیداشت این هفته از مقابل دادگستری تا گلزار شهدای جیرفت برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از انجام رژه تمام مسئولان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام می‌کنند.

اسدی بازدید از زندان را از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضایئه دانست و افزود: اداره پزشکی قانونی نیز ششم تیر ماه به مراجعان خود خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه و شرکت در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد و ابراز داشت: جلسه‌های پرسش و پاسخ در سال‌های گذشته با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه نشد، بنابراین باید در سال جاری با رویکرد متفاوت و در زمان و مکان مناسب این جلسه‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/80001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول