اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان جزو 3 استان برتر کشور در مشارکت در انتخابات است

استاندار زنجان گفت: استان زنجان جزو سه استان برتر کشور در زمینه درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات است.

زنجان جزو 3 استان برتر کشور در مشارکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی و در جمع خیرین ضمن تبریک تحقق حماسه سیاسی اظهار داشت: پیروز اصلی انتخابات مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات بسیار شفاف بوده است، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران با این حضور گسترده سیلی محکمی بر دهان دشمنان زدند.

استاندار زنجان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات سال‌جاری 81.5 درصد اعلام شده است، تصریح کرد: این درصد مشارکت در استان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جزو سه استان برتر کشور در زمینه مشارکت بالا در انتخابات است، یادآور شد: مردم استان ولایت‌مداری و وفاداری خود را با این حضور ثابت کردند.

رئوفی‎نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل کره اذعان داشت: دشمنان سعی داشتند با طراحی‎ نقشه‏ها، شیرینی انتخابات را بر ملت ایران تلخ کنند.

وی با بیان اینکه با هوشیاری و دلیری جوانان کشور نقشه دشمنان در عرصه فوتبال نیز نقش بر آب شد، تصریح کرد: در این بازی جوانان غیور کشور پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه بازی فوتبال تبانی بزرگی صورت گرفته بود، افزود: امروز همه مسائل در چارچوب سیاسی هدف‏گذاری می‏شود.

وی با اشاره به اینکه شیرینی پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران کمتر از شیرینی و شادی حماسه سیاسی نیست، ادامه داد: ملت ایران این شادی‏ها را در نقاط مختلف کشور جشن گرفتند.

رئوفی‏نژاد در زمینه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی نیز با بیان اینکه این موسسه در سال 71 کار خود را در دو استان کشور آغاز کرده است، یادآور شد: در حال حاضر موسسه امدادگران عاشورایی در 22 استان کشور تاسیس و راه‏اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی از آغاز فعالیت خود مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته بود، اضافه کرد: این موسسه در استان زنجان نیز طی سال گذشته تاسیس شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امیدواریم موسسه امدادگران عاشورایی استان زنجان گام‏های بلندی را بردارد، اظهار داشت: ظرفیت‏های زیادی در بخش خیرین استان وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی یادآور شد: موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان به صورت فرا خیریه‏ای عمل می‏کند.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه بیماران به منظور معالجه رایگان به مطب پزشکانی که عضو موسسه خیریه امدادگران عاشورایی هستند، ارجاع داده می‏شوند، افزود: حمایت‏های لازم از این موسسه در استان زنجان صورت می‏گیرد.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول