اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

مشارکت بنگاه‌های خصوصی و تعاونی در اجرای برنامه راهبردی سازمان صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در اجرای برنامه راهبردی سازمان صنعت، معدن و تجارت، بنگاه‌های خصوصی و تعاونی مشارکت می‌کنند.

مشارکت بنگاه‌های خصوصی و تعاونی در اجرای برنامه راهبردی سازمان صنعت

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه راهبردی ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: در این سند اولویت‌های بخش‌های تولید، خدمات و صادرات با ارزش افزوده بالا مشخص شد.

وی با اشاره به اولویت‌های مشخص شده در برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات حمل و نقل، محصولات شیمیایی، تولید حامل‌های انرژی و خدمات فنی و مهندسی از اولویت برخوردار هستند.

اکبری خاطرنشان کرد: خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات آموزشی و سرگرمی، خدمات گردشگری و خدمات بیمه ای و مالی نیز در رده‌های بعدی اولویت قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: اهداف کلان بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در افق 1404 و نقش این بخش‌ها در اقتصاد کشور در برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت گنجانده شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت با مشارکت بنگاه‌های خصوصی و تعاونی، اذعان داشت: اصناف، تشکل‌های صنعتی و معدنی در اجرای بخشی از وظایف سازمان وارد می‌شوند.

اکبری ادامه داد: ستاد برنامه راهبردی به منظور ایجاد هماهنگی بین این گروه‌ها در اجرای هر چه بهتر برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول