اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان معرفی شد

رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در آیینی با حضور مسئولان معرفی شد.

رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان اظهار داشت: تلاش برای رضایت‌مندی مردم از اساسی‌ترین مأموریت‌های مسئولان است و در این راستا از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

علیرضا خرمی افزود: مدیران و مسئولان این شهرستان در ایام نوروز با همکاری، همدلی و مشارکت همه‌جانبه خدمات قابل توجهی برای تأمین رفاه و آسایش میهمانان نوروزی و مردم شهرستان ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم کالا در شهرستان با دقت و نظارت بسیار خوبی انجام شد و امیدوار هستیم همواره بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: نظارت بر بازار با به‌کارگیری اکیپ‌های بازرسی در سطح شهرستان با موفقیت انجام شد و شاهد برخوردهای قاطع با گرانفروشی و کم‌فروشی توسط مسئولان بودیم.

رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت دشتستان نیز بیان داشت: از همه توان و ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کردیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

ابوالقاسم محمدزاده با قدردانی از مردم و اصناف در همراهی با این اداره بر لزوم تداوم این همکاری برای پیشرفت شهرستان تأکید کرد.

در این جلسه، محمدحسن اسماعیل‌پور به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان منصوب و از زحمات ابوالقاسم محمدزاده رئیس پیشین این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول