اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه تاکید کرد

بهبود مدیریت بر بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در قروه

فرماندار قروه با تاکید بر بهبود مدیریت بر بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان گفت: در حال حاضر معادن بسیار غنی در شهرستان وجود دارد که به دلیل نبود این مهم، بازدهی اثربخشی را ندارند.

بهبود مدیریت بر بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قروه با بیان این مطلب اظهار کرد عموم مردم در بازار و اجتماع با رعایت انصاف که مورد تأکید دین مبین اسلام است می‌توانند موجب تحول اقتصادی شوند.

وی با تأکید بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی یادآور شد: بازار اسلامی نقش مهمی در خلق حماسه اقتصادی خواهد داشت.

فرماندار قروه با تاکید بر اینکه اصناف و اتحادیه‌های صنفی در سراسر جهان کارکردی صرفا اقتصادی دارند تصریح کرد: در کشور ما کارکرد اجتماعی اصناف و بازاریان بسیار بیشتر از کارکردهای اقتصادی است.

این مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار اصناف در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ابراز داشت: اتحادیه‌های صنفی با حرکت کنار مردم و مسئولان و فعالیت در این فضای حماسی می‌توانند تجلی و ترجمه یک اقتصاد اسلامی باشند.

شیخی‌زاده با تاکید بر اینکه  نقش اصناف در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی انکارناپذیر است، افزود: بازار به عنوان تشکلی فراگیر و همه جانبه در همه کشورها نقشی مهم و اساسی در معیشت مردم ایفا می‌کند.

فرماندار قروه عنوان کرد: اصناف با توجه به ارتباطی که با مردم و اقشار مختلف دارند می‌توانند در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری کمک بسیار کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در تمام زمان‌ها و به ویژه بعد از فتنه سال 88 به دنبال آن هستند که وانمود کنند جمهوری اسلامی پایگاه مردمی خود را از دست داده افزود: پاسخ به این هجمه رسانه‌ای و تبلیغات زهرآگین حضور حداکثری در انتخابات 92 است.

این مسئول این نکته را هم خاطرنشان کرد که مشارکت وسیع مردم و اصناف می‌تواند در خنثی‌سازی این تهدیدات و ارتقای جایگاه نظام که مقام معظم رهبری از انتخابات تعبیر به آبروی نظام کردند را در عرصه بین‌الملل ارتقا دهند.

شیخی‌زاده در ادامه با تاکید بر بهبود مدیریت بر بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان گفت: در حال حاضر معادن بسیار غنی در شهرستان وجود دارد که به دلیل نبود این مهم، بازدهی اثربخشی را ندارند.

فرماندار قروه تامین رضایت شهروندان از طریق مدیریت خوب و کنترل بازار را مهم‌ترین اولویت، اداره صنعت، معدن و تجارت برشمرد و یادآور شد: دفاع از حقوق مصرف‌ کنندگان و اصناف باید به موازات هم رعایت شود.

شیخی‌زاده این را هم گفت که عامل موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون این است که متکی به تمام اقشار بوده است و امروز بازاریان که در عرصه شکل‌گیری و تداوم انقلاب نقش‌آفرینی کرده بودند، وظیفه‌ای مضاعف بر عهد دارند تا با خلق حماسه در بعد سیاسی و اقتصادی، شکست چندین برابری به دشمنان تحمیل کنند.

امام جمعه اهل سنت قروه هم در این مراسم با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد: اصناف نقش موثری در شکوفایی اقتصاد مقاومتی دارند که بدون همراهی بازاریان دولت به تنهایی نمی‌تواند در انجام برنامه‌های اقتصادی موفق باشد.

ماموستا یدالله محمدی با تاکید بر همراهی و همدلی اصناف برای بالا بردن تولیدات داخلی افزود: کمک به تنظیم بازار، آرام کردن جو روانی و شرکت فعال در طرح شبنم از مهم‌ترین وظایف اصناف و بازاریان برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن است.

وی با اشاره به اینکه از اصناف و بازاریان به عنوان حبیب‌الله یاد شده، اذعان داشت: امروز همه ما وظیفه داریم در مقابل طمع ورزیدن دشمنان استقامت کنیم.

در این مراسم با تقدیر از خدمات امیر غیورنیا، علی منتشلو به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

انتهای پیام/79009/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول