اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

خدمت‌رسانی به مردم برای کسب رضای الهی باشد

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: خدمت‌رسانی مسئولان به مردم باید در راستای کسب رضایت الهی و ائمه اطهار (ع) باشد.

خدمت‌رسانی به مردم برای کسب رضای الهی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محمود گروسی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه این شهرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی آبیک برگزار شد، اظهار داشت: بهترین کسب و کار از دیدگاه ائمه اطهار (ع) زراعت و کشاورزی است؛ به شرطی که خود کشاورز در زمین کار کند، زمین را اصلاح کند و حق صاحبان را بدهد.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری مهم‌ترین و اصلی‌ترین صنعت، همان صنعتی است که در خدمت کشاورزی باشد.

این مسئول ادامه داد: امروز باید علاوه بر تولید در بخش کشاورزی، به اصلاح در کاشت، داشت و برداشت محصولات توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: کشاورزان باید زکات مال خود را از فروش همان محصول پرداخت کنند؛ اما در حال حاضر به این امر بی‌توجهی شده است؛ به طوری که در برخی موارد زکات از محل‌ دیگری غیر از فروش همان محصول پرداخت می‌شود.

گروسی با بیان اینکه علاوه بر کشاورزی باید به نماز و پرداخت زکات هم که مورد تأکید قرآن کریم است، توجه ویژه داشت، اضافه کرد: شاخص زکات حق فقراست؛ چراکه سبب افزایش برکت و روزی انسان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت منجی عالم بشریت، به فضیلت شب نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: در چنین شب بزرگی نباید از دعا خواندن، حاجت گفتن، نعمت خواستن و دعا در حق دیگران در این شب غفلت ورزید.

انتهای پیام/77006/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول