اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شد

رونمایی از سند جامع کاهش استفاده از سموم در کشاورزی

سند جامع کاهش استفاده از سموم در محصولات کشاورزی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران رونمایی شد.

رونمایی از سند جامع کاهش استفاده از سموم در  کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعد از پیگیری‌های انجام شده در حوزه پیشگیری و درمان در دانشگاه علوم پزشکی مازندارن سند راهبری کاهش استفاده از سموم در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعدازظهر امروز با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نماینده جهاد کشاورزی مازندران رونمایی شد.

در این سند همه راهکارهای کاهش استفاده از سموم در محصولات کشاورزی با همکاری دستگاه‌های مرتبط با تولیدات کشاروزی تهیه شد و نقش دستگاه‌های اجرایی برای پیش‌برد این سند نیز مشخص شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره اقدامات انجام شده برای تدوین سند راهبردی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: نگرانی استفاده از سموم در محصولات کشاورزی دغدغه همه خانواده‌ها است و مردم توقع دارند محصولات کشاورزی که استفاده می‌شود سالم و فاقد مشکلات بهداشتی باشد.

محمدمهدی ناصحی اضافه کرد: با اجرای کردن این سند به مردم اطمینان خاطر داده شود که محصولات تولیدی استان مازندران بدون مخاطر‌ه‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه بیان داشت: برای اجرای شدن سند راهبردی کاهش استفاده از سموم در محصولات پزشکی نیاز به مشارکت همه جانبه مسئولان داریم.

وی ادامه داد: سند راهبردی کاهش استفاده از سموم در محصولات کشاورزی ابتدا در کارگروه سلامت استان مازندران و در ادامه از طریق مجمع نمایندگان مجلس مازندران در مجلس نیز پیگیری می‌شود.

ناصحی ادامه داد: برای اجرای ضمانت بیشتر این سند در حضور وزیر بهداشت نیز مطرح می‌شود و اجرای شدن این سند نیاز به مطالبه مردمی و رسانه‌ها دارد.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول