اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

تامین اعتبار طرح‌های کشاورزی باید سرعت بیشتری بگیرد

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به اینکه تامین اعتبار طرح‌های کشاورزی به دلیل کثرت این طرح‌ها در نوبت قرار می‌گیرند، گفت: تامین اعتبار طرح‌های کشاورزی باید سرعت بیشتری بگیرد.

تامین اعتبار طرح‌های کشاورزی باید سرعت بیشتری بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید رضا دهناد ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان با اشاره به اینکه 265 طرح کشاورزی تصویب و برای برای انتقال به بانک‌های عامل معرفی شدند اظهار کرد: جلسه خوبی را شاهد بودیم و برای رفع مشکلات مربوط به بخش کشاورزی آسیب شناسی صورت گرفت تا هرچه سریع‌تر برخی گره‌ها باز شود.

وی با تاکید بر اینکه از این طرح‌ها 228 طرح با اعتبار 36 میلیارد و 900 میلیون تومان با اشتغالزایی 432 نفر مربوط به اعتبارات سال 90 بانک کشاورزی مصوب شدند تصریح کرد: 32 طرح با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغالزایی 82 نفر مربوط به اعتبارات سال 90 صندوق توسعه ملی نیز در این جلسه تصویب و به بانک عامل معرفی شدند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خاطرنشان کرد: یک طرح با اعتبار 101 میلیون تومان و اشتغالزایی یک نفر مربوط به اعتبارات سال 91 بانک کشاورزی، دو طرح با اعتبار 121 میلیون تومان و اشتغالزایی دو نفر مربوط به اعتبارات سال 91 بانک سپه است و دو طرح با اعتبار 92 میلیون تومان و اشتغالزایی دو نفر اختصاص به اعتبارات سال 91 بانک رفاه دارد. 

دهناد با اشاره به اینکه بانک‌های عامل استان مصوبات را برای تامین اعتبار به بخش مرکز ارسال می‌کنند تصریح کرد: بانک‌های مرکزی در تهران به دلیل کثرت طرح‌ها آنها را در نوبت قرار می‌دهند و برای تامین اعتبار به صندوق توسعه ملی ارسال می‌کنند تا تامین اعتبار صورت گیرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل شاهد تاخیر تامین اعتبارات برای طرح‌های بخش کشاورزی هستیم که به همین دلیل هفته گذشته به همراه استاندار با حسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی برای تسریع روند پرداخت اعتبارات جلسه‌ای را برگزار کردیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با تاکید بر اینکه تمام مشکلات را نمی‌توان به گردن بانک‌ها انداخت تصریح کرد: بخشی از مشکل‌ها مربوط به متقاضیان است که چک برگشتی دارند یا فاقد وثیقه‌ای معتبر برای در اختیار دادن به بانک هستند.

انتهای پیام/78008/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول