اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد

تصویب طرح‌‌های کشاورزی با اعتبار 50 میلیارد تومان در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در شانزدهمین جلسه ستاد کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان 265 طرح با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومانی تصویب شد.

تصویب طرح‌‌های کشاورزی با اعتبار 50 میلیارد تومان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا سیار ظهر امروز در شانزدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان با اشاره به اینکه 265 طرح با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان با اشتغالزایی 519 نفر تصویب شد، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل دام و طیور، احداث و اصلاح باغات و صنایع تبدیلی و تکمیلی هستند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح‌ها به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، تصریح کرد: بانک‌های عامل باید تعامل و همکاری بیشتری با مردم و تولیدکنندگان داشته باشند.

رضا سیار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در سخنان خود بانک‌ها را عامل تاخیر تامین اعتبار دانست و گفت: متاسفانه بانک‌ها آن گونه که باید تعامل و همکاری با متقاضیان ندارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه از ابتدای ابلاغ طرح توسعه بیش از یک‌هزار و 800 طرح به مبلغ بیش از 290 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند خاطرنشان کرد: این طرح‌ها برای 4 هزار و 400 نفر اشتغالزایی داشته‌اند که در ستاد توسعه بخش کشاورزی مصوب شده بودند.

انتهای پیام/78008/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول