اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

باید به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی توجه کرد

سرپرست اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) به منظور ارزش نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

باید به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی توجه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی خلیلی ظهر امروز در چهارمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) در سالن کانون جوانان بسیج ضمن تبریک روز جوان و نیمه‌شعبان، اظهار داشت: روز 24 خرداد مردم استان آذربایجان غربی همزمان با سایر شهرها و استان‌های کشور به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه سیاسی را خلق کردند.

وی افزود: در سایه مدیریت‌های دولت یازدهم حماسه اقتصادی نیز تحقق می‌یابد.

خلیلی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی با برگزاری این جشنواره به جوانان خلاق توجه خاصی داشته و مسائل مربوط به آنان را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان در رده سنی 14 تا 29 سال با هدف زمینه‌سازی برای تقویت روحیه ایثار، فداکاری، تقویت ایمان، امید به آینده و خودباوری در مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، حمایت از ابداع و اختراع و شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه‌‌های سازنده جوانان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه موضوعات توسط ادارات و ارگان‌هایی که در شیوه‌نامه ‌این جشنواره مطرح است مشخص شده، تصریح کرد: این موضوعات در زمینه‌های قرآن، طلبه جوان، ادبیات، کارآفرینی، فیلم، موسیقی، کشاورزی و روستایی، هنرهای نمایشی، علم و فناوری، رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، هنری، تجسمی، جوان سرباز و جوان دارای توانایی‌های خاص بوده که توسط ادارات مشخص شده است.

وی اعلام کرد: امسال اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی براساس شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/61009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول