اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

جوانان با الگوگیری از بصیرت حضرت علی اکبر(ع) مسیر صحیح را تشخیص ‌دهند

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: جوانان با الگوگیری از بصیرت دینی و ولایت‌مداری حضرت علی اکبر(ع) می‌توانند مسیر روشن و صحیح دینداری را در عصر کنونی تشخیص دهند.

جوانان با الگوگیری از بصیرت حضرت علی اکبر(ع) مسیر صحیح را تشخیص ‌دهند

حجت‌الاسلام محمدمهدی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) در دامن ابا عبدالله الحسین(ع) تربیت شد و از ویژگی‌های اخلاقی مانند بصیرت در ممتازترین شکل خود برخوردار بود.

وی با اشاره به بصیرت دینی حضرت علی اکبر(ع) گفت: بحث دین‌داران بی‌بصیرت یکی از مشکلاتی است که در طول تاریخ در جوامع اسلامی وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اهل بیت(ع) در تربیت دینی خود همواره دنبال این بودند تا دین‌دار بوده و از بصیرت دینی برخوردار باشند و تلاش می‌کردند در فرزندان خود این ویژگی‌ها را محقق کنند.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: حضرت علی اکبر(ع) در ضمن برخورداری از بصیرت دینی، در خط ولایت حرکت کرد و سبب انحراف و وارد آمدن ضربات جبران‌ناپذیر به پیکر اسلام نشد.

وی یادآور شد: امروز باید از عنصر بصیرت بهره‌مند باشیم زیرا در نتیجه بصیرت دینی عنصر ولایت‌مداری روشن و نمایان می‌شود.

نادری با اشاره به بیداری اسلامی در سطح جهان گفت: اکنون بیداری اسلامی در سطح جهان اسلام در حال وقوع است بنابراین جوانان باید هر چه بیشتر به حضرت علی اکبر(ع) تأسی کرده و سعی در بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری داشته باشند.

وی یادآور شد: جوانان با الگوگیری از بصیرت دینی و ولایت‌مداری حضرت علی اکبر(ع) می‌توانند مسیر روشن و صحیح دینداری را در عصر کنونی تشخیص دهند.

انتهای پیام/78003/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول