اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی خبر داد

خراسان‌رضوی نایب قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری جوانان کشور

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی از کسب مقام نایب قهرمانی تیم جوانان استان در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور خبر داد.

خراسان‌رضوی نایب قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سیدمجتبی جاودانی‌ایرانی‌نژاد اظهار داشت: در این مسابقات که روزهای 27 تا 29  خردادماه در شهر رامسر برگزار شد، تیم استان با کسب یک مقام دوم و دو مقام سوم، نایب قهرمان شد.

وی افزود: شهریار رودی در رشته هشت کیلومتر انفرادی تعقیبی مقام دوم و در رشته‌های 3 هزار متر انفرادی تعقیبی و هزار متر سرعت مقام سوم را کسب کرد.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌ر‌ضوی ادامه داد: کسب این عناوین به علاوه امتیازات به دست آمده توسط دیگر ورزشکاران استان در این مسابقات، سبب مقام نایب قهرمانی برای تیم خراسان‌رضوی شد.

جاودانی‌ایرانی‌نژاد بیان کرد: رسول اکبری به عنوان مربی و ناصر کریمیان به عنوان سرپرست تیم استان در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این افتخار پس از حدود هشت سال برای استان رقم خورد، اظهار داشت: این امر نوید آینده بهتر برای دوچرخه سواری خراسان‌رضوی و رشد بیش از پیش آن را می‌دهد.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جوانان کشور در جاده برگزار شد، گفت: این درحالی است که تیم دوچرخه‌سواری پیست استان در ایران حرفی برای گفتن ندارد.

جاودانی ایرانی‌نژاد افزود: پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه(ع) مشهد از استاندارد بالایی برخوردار است که متاسفانه به علت رسیدگی ‌نکردن در حال حاضر غیر قابل استفاده است.

وی تصریح کرد: قطعا با آماده‌سازی این پیست و تمرین دوچرخه‌سواران استان در آن، شاهد پیشرفت این رشته نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/70003/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول