اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور پرکردن اوقات فراغت تابستانی صورت می‌گیرد

55 بوستان معرفت ویژه نوجوانان و نونهالان در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 55 بوستان معرفت ویژه نوجوانان و نونهالان با محوریت نهضت قرآن آموزی و 15 هسته فرهنگی جوانان با دربرگیری گفتمان‌های دینی و احکام شرعی اهل سنت و اهل تشیع در اوقات فراغت تابستانی ارائه خدمت می‌کنند.

55 بوستان معرفت ویژه نوجوانان و نونهالان در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد ولایی و با پافشاری بر اصول‌گرایی نظام مقدس اسلامی؛ در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌ است.

وی افزود: بصیرت‌افزایی و تبیین اسلام ناب محمدی(ص) در کنار عملیاتی کردن جلوه‌های امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر توانمندی‌های نیروهای جوان و خلاق از جمله اولویت‌هایی است که همواره در دستور کار سازمان تبلیغات بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: برای سال 92 نیز 80 شاخص در دو حوزه عمرانی و برنامه‌های اجرایی در قالب کارگاه‌ها، نشست‌ها و محافل دینی، فرهنگی، هنری و مجازی با محوریت نشر ارزش‌های دینی و احکام شرعی تدوین شده‌است.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری خاطرنشان کرد: اوقات فراغت تابستانی از جمله فعالیت‌های پیش‌روی این سازمان است و در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 55 بوستان معرفت ویژه نوجوانان و نونهالان با محوریت نهضت احکام‌آموزی و کلاس‌های حفظ و تفسیر قرآن کریم و 15 هسته فرهنگی جوانان با دربرگیری گفتمان‌های دینی و احکام شرعی اهل سنت و اهل تشیع در اوقات فراغت تابستانی خدمت ارائه می‌کنند.

برپایی 10 نمایشگاه حجاب و عفاف

صفی‌یاری همچنین از برپایی 10 نمایشگاه حجاب و عفاف، انتشار دو کتاب دینی، برپایی کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مذاهب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، کرسی‌های جزء‌خوانی قرآن کریم و فعال نمودن مجمع ذاکرین در همه شهرستان‌ها به عنوان دیگر برنامه‌های پیش روی این اداره‌کل در سال 92 نام برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افتتاح پایگاه خبری تحلیلی"کردستان نیوز" زیر نظر بخش مجازی و روابط عمومی این سازمان طی هفته آینده، افتتاح مجتمع‌های نور سقز و بیجار، مدرسه علوم دینی‌صدرا در شهرستان‌های قروه و بیجار و افتتاح خانه عالم در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج را از جمله طرح‌های عمرانی این اداره‌کل در سال 92 عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری پنجمین همایش سراسری منادیان وحدت، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مبانی فقهی و احکام اسلامی برای کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی و راه‌اندازی مجمع خادمین قرآن و مجمع مبلغین در همه شهرستان‌ها را به عنوان دیگر برنامه‌های پیش‌روی این اداره‌کل در سال‌جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/79006/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول