اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای استان البرز خبر داد

حضور 3 نوجوان البرزی در اردوی تیم ملی شنا

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز از دعوت سه نوجوان البرزی برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان شنای کشورمان خبر داد.

حضور 3 نوجوان البرزی در اردوی تیم ملی شنا

فرشید علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز با توجه به اینکه جزو استان‌های ساحلی کشورمان به شمار نمی‌آید، از شناگران خوب و توانمندی سود می‌برد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار ورزشکار البرزی در این رشته ورزشی فعالیت می‌کند که یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های ما ساماندهی این شناگران است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو البرز ادامه داد: خوشبختانه با وجود برخی از مشکلات و کاستی‌هایی که داریم، عملکرد شناگران این استان خوب بوده است.

علیزاده گفت: در استان البرز برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه رشته‌های مفرح شنا، شیرجه و واترپلو داریم و با توجه به جوانان مستعد استان و توانمندی‌هایی که در حوزه نیروی انسانی داریم، امیدواریم در آینده نزدیک این تلاش‌ها به ثمر برسد.

وی در ادامه از آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان شنای کشورمان برای حضور در رقابت‌های 2013 چین خبر داد و گفت: در حال حاضر فدراسیون شنا چندین تورنمنت مهم بین‌المللی را پیش روی دارد و تیم‌های ملی در رده‌های مختلف مشغول تمرین هستند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو البرز افزود: خوشبختانه برای تیم ملی نوجوانان از سه شناگر نوجوان البرزی دعوت به عمل آمده است و ما امیدواریم حضور و تمرین آنها در کنار دیگر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی مجرب و حرفه‌ای در توسعه و پیشرفت ورزش شنای استان موثر باشد.

به گفته علیزاده؛ نیما عبداللهی، امیرحسین سعادتمندی و صادق غیاثوند سه شناگر نوجوان البرزی هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان شنای کشورمان به اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: ما باید به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که در همه رده‌های ملی نماینده‌ و یا نمایندگانی از استان البرز حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول