اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

جوانان ولایت‌مدار ما علی اکبر (ع) را الگو قرار داده‌اند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: جوانان ایران اسلامی از نظر ولایت‌مداری و موقعیت‌شناسی همانند علی اکبر (ع) هستند و وی را برای خود الگو قرار داده‌اند.

جوانان ولایت‌مدار ما علی اکبر (ع) را الگو قرار داده‌اند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) شبیه‌ترین شخص به پیامبر اکرم (ص) بوده و جوانی بود که توانست موقعیت‌شناسی و ولایت‌مداری خود را در صحنه کربلا به نمایش گذارد.

وی افزود: امروز جای هزاران شکر دارد که جوانان ما از نظر ولایت‌مداری و موقعیت‌شناسی همانند حضرت علی اکبر(ع) هستند.

باقری با بیان اینکه تقریبا 84 روز قبل از انتخابات، مقام معظم رهبری جمله‌ای فرمودند که در رابطه با حماسه سیاسی بود، اظهار داشت: بعد از 84 روز همان فرمایشات مقام معظم رهبری با 24 خرداد مصادف شد که روز به نمایش گذاشتن حماسه سیاسی بود به‌طوری که جوانان و مردم دست به دست هم دادند و با استقبال پرشور توانستند همان حماسه‌ای که مد نظر مقام عظمای ولایت بود خلق شود.

وی ادامه داد: این حماسه به وجود نمی‌آمد مگر با کمک رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و جوانانی که در این زمینه بی‌تفاوت نبودند و با شور و شوق خود در انتخابات، تنور داغ انتخابات را به وجود آوردند.

باقری تصریح کرد: امروز جای شکر دارد که خداوند به جامعه ایران اسلامی چنین جوانانی عطا کرده است به‌طوری که در نظام جمهوری اسلامی ایران توانستند این حماسه میلیونی را به وجود آوردند.

وی اضافه کرد: هر زمانی که نظام و انقلاب اسلامی نیاز داشت جوانان وارد صحنه شدند همان‌طور که هشت سال دفاع مقدس، فتنه 88 و امروز نیز که نظام به چنین حماسه‌ای نیاز داشت وارد صحنه شدند.

امام جمعه شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی در همه صحنه‌ها توانستند ولایت‌مداری، موقعیت‌شناسی و حماسه‌سازی خودشان را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول