اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اردبیل خبر داد

4 برابر شدن بودجه پژوهش شهرداری اردبیل نسبت به سال گذشته

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل از 4 برابر شدن بودجه پژوهش شهرداری اردبیل خبر داد.

4 برابر شدن بودجه پژوهش شهرداری اردبیل نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد صمدی عصر امروز در جلسه شورای پژوهش و مطالعات شهری شهرداری اردبیل اظهار داشت: امسال برای اولین بار و همگام با افزایش عملکرد در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی، توسعه، عمران و آبادانی شهر در بحث مطالعات و پژوهش‌های شهری نیز خیز بلندی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: بالغ بر یک میلیارد و 330 میلیون تومان در برنامه و بودجه سال 92 یعنی بیش از چهار برابر بودجه پژوهش سال گذشته به این امر اختصاص یافته است.

صمدی طرح‌های مطالعاتی چشم‌انداز 20 ساله شهری، اولین برنامه راهبردی – استراتژیک شهرداری، سند تحول و ارتقای سلامت اداری شهرداری، سیستم مدیریت کیفیت، طرح جامع شهرداری الکترونیک، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، طرح جامع فضای سبز، طرح جامع گردشگری منطقه نمونه شورابیل و طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل را از جمله طرح‌های مهم مطالعاتی شهرداری در سال‌جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون شهردار اردبیل بر حمایت از طرح‌های مطالعاتی، تحقیقاتی، پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی کارشناسی ارشد و دکتری که مرتبط با موضوعات و عناوین اولویت‌دار شهرداری باشند، تأکید کرد.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول