اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

شهرداری زنجان برای حل مشکلات بیمه جانبازان تلاش می‌کند

شهردار زنجان به مشکلات بیمه‌ای جانبازان اذعان و ابراز امیدواری کرد: شهرداری زنجان بتواند برای حل این مشکل اقداماتی انجام دهد.

شهرداری زنجان برای حل مشکلات بیمه جانبازان تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب یگانه ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان جانباز و ایثارگر شهرداری زنجان با تبریک به مناسبت چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: جانبازان جزو یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی تصریح کرد: جانبازان کشورمان برای دفاع از میهن اسلامی و آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم خداوند و کشورمان کردند.

شهردار زنجان با بیان اینکه امید است به مشکلات و خواسته‌های جانبازان شهرداری زنجان هر چه سریع‌تر رسیدگی شود، گفت: برای رفع مشکلات این بزرگان رایزنی‌هایی انجام شده است.

وی اظهار کرد: شهرداری با نیروی مضاعف در خدمت و کمک‎رسانی به جانبازان و ایثارگران آماده است چراکه جانبازان به عنوان یادگاران شهدا هستند.

یگانه تصریح کرد: شهرداری زنجان در همه عرصه‌ها جزو خادمان و خاک پای شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی به مشکلات پوشش بیمه‌ای کارکنان جانباز و ایثارگر شهرداری زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: امید است شهرداری زنجان جزو نهادهایی باشد که در رابطه با دستورالعمل پوشش بیمه با جانبازان همکاری خوبی داشته باشد.

شهردار زنجان اضافه کرد: امیدوارم بالاترین سطح خدمات پوشش بیمه ادارات برای کارکنان جانباز شهرداری زنجان در نظر گرفته شود.

وی به اعزام جانبازان و خانواده‌های آنها به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به قرعه‎کشی سال گذشته جانبازانی که تاکنون به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند به زودی همراه خانواده خود اعزام می‌شوند.

یگانه همچنین به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای 24 خرداد ماه جاری اشاره کرد و افزود: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه سیاسی خواسته مقام معظم رهبری را عملیاتی کردند.

وی با بیان اینکه مردم هوشیار و آگاه استان زنجان نیز همچون مردم سایر استان‌ها برای خلق حماسه بزرگ سیاسی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند، تصریح کرد: از حضور، درایت و آگاهی ملت ایران در انتخابات باید تقدیر شود.

شهردار زنجان با اشاره به منویات امام خمینی (ره) که فرمودند مردم کشورمان از مردم دوران صدر اسلام نیز برتر هستند، گفت: ملت ایران با حضور به موقع خود در شعبه‌های اخذ رای حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب اعلام کردند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول